- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
ossengalzeep/groene zeep. Gewoon kopen bij de supermarkt.
Dankje!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ossengalzeep/groene zeep. Gewoon kopen bij de supermarkt.
ok, ik heb de dreaded d*ck-in-ziplock confrontation meegemaakt.
Heel mn onderbroek vol bloed, en het stopt niet, en als ik door het bloed zie toch een stevig stuk uit het vel van mn lul...
Moet ik hiervoor morgen naar de huisarts gaan(srs)?
Heel mn onderbroek vol bloed, en het stopt niet, en als ik door het bloed zie toch een stevig stuk uit het vel van mn lul...

Godsamme zeg, dat moet echt pijn doen.
In principe hoef je er niet mee naar de huisarts; op die plek genezen wondjes doorgaans snel. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel ravage je hebt aangericht.
Ontsmetten gewoon met betadine en verder zoveel mogelijk met rust laten![]()

de jeans die ik aanhad was er een van toen ik nog 106kg woog, maw, ik moest mijn mastodontenpenis erin proppen en eerst de rits dichtdoen voor de knob.
That backfired.
---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 15:03 ----------
zo'n 4-5mm dat echt uiteen is gereten, en ook niet egaal
---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 15:05 ----------
nu niet meer
ffs heel de boel ziet eruit alsof ik een maagd tijdens haar prutsen gepaald heb![]()
Het enige wat mij gay maakt, is de derde been die ik af en toe in een lichaamsopening heb sinds m'n 12.jij bent toch gay?
Jezelf ook betrapt op dit soort dingen? heb je die gay sound al goed onder de knie bijvoorbeeld? Of zat dat er allemaal al van jongs af aan in?