XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Werknemer die te lui is dat ie beweegt.:mad:

Misschien het moment om wat assertiever te worden?

Dat bleek wel weer, haha:p

Pfff.. wat een dag...
Eerst voor jan L*L vroeg mijn bed uit...
Vervolgens onder de vloeibare blauwe kleurpasta op mijn werk.. een zo lieve collega dacht me te helpen toen ik het aan het uitspoelen was... en die lieve sul flikkert bleekwater over me klauwen voordat ik het doorhad... weer een shirt naar de klote...
Vervolgens staat mijn ma onverwachts voor de deur en krijg ik weer de opmerking je bent dik...
Heb het zo gehad vandaag.. :(

Godsamme zeg, dat moet echt pijn doen.
In principe hoef je er niet mee naar de huisarts; op die plek genezen wondjes doorgaans snel. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel ravage je hebt aangericht.

Ontsmetten gewoon met betadine en verder zoveel mogelijk met rust laten :o

Als 10-jarig ventje tijdens spelen/rennen op een paaltje terecht gekomen.. Gevolg; X aantal verdovingen en 6-7 hechtingen. Shit did hurt.

Bekeuring 2 binnen :o 91 waar je 80 mag, midden in de nacht met geen hond op de weg :(

dalijk max effort squatten met een muggenbult onderop mijn voet

god have mercy

Wat een totaal misplaatste opmerking van je moeder Marina? Vreemd. Niks van aantrekken hoor.

Ik zou vanavond uitgaan met een vriendinnetje, maar ze stuurt me net een bericht dat ze iets anders gaat doen. Mweh:(

Laatst bewerkt:
Wat een totaal misplaatste opmerking van je moeder Marina? Vreemd. Niks van aantrekken hoor.

Ik zou vanavond uitgaan met een vriendinnetje, maar ze stuurt me net een bericht dat ze iets anders gaat doen. Mweh:(
Tja.. ik ken mijn moeder.. ze wil ook dat ik stop met werken... ze wil aandacht...
Maar ze zal een andere Marina leren kenne.. Met spieren en een mooi lijf! Mijn doel! :D

Balen dat ze heeft afgezegd... :(

Haha ja ik ben schijtirritant irl:D
nee is de eerste keer en ze zal vast een goede reden hebben, maar ik baal wel!

Oh vreemd van je ma Marina. Mooi doel! ;)

Ik wil wel met je uitgaan :o

Ik wil met jullie allemaal niet uitgaan

Terug
Naar boven