- Waardering
- 2.745
fl**ker op?!Het enige wat mij gay maakt, is de derde been die ik af en toe in een lichaamsopening heb sinds m'n 12.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fl**ker op?!Het enige wat mij gay maakt, is de derde been die ik af en toe in een lichaamsopening heb sinds m'n 12.
Bloody morning wood.I'm a ****ing idiot
In any case, goed ontsmet, gedouched, anti-bacteriele zalf erover, ziet er al veel degelijker uit.
Doet enkel pijn als ik beweeg, dus zien wel in the morning...
Happerdehap

Het enige wat mij gay maakt, is de derde been die ik af en toe in een lichaamsopening heb sinds m'n 12.

je bent dus butch ipv b*ch, ondanks dat wat jij hier zegt 

Godsamme zeg, dat moet echt pijn doen.
In principe hoef je er niet mee naar de huisarts; op die plek genezen wondjes doorgaans snel. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel ravage je hebt aangericht.
Ontsmetten gewoon met betadine en verder zoveel mogelijk met rust laten![]()
Niemand gelooft irl dat ik gay ben, dus kom ik hier wat de fag uithangen ter compensatie... En voor de karmaje bent dus butch ipv b*ch, ondanks dat wat jij hier zegt
![]()

Niemand gelooft irl dat ik gay ben, dus kom ik hier wat de fag uithangen ter compensatie... En voor de karma![]()
Als jouw vriendin dat vaker doet, ben jij waarschijnlijk irritant irl of zoIk zou vanavond uitgaan met een vriendinnetje, maar ze stuurt me net een bericht dat ze iets anders gaat doen. Mweh![]()

Tja.. ik ken mijn moeder.. ze wil ook dat ik stop met werken... ze wil aandacht...Wat een totaal misplaatste opmerking van je moeder Marina? Vreemd. Niks van aantrekken hoor.
Ik zou vanavond uitgaan met een vriendinnetje, maar ze stuurt me net een bericht dat ze iets anders gaat doen. Mweh![]()

Wat een totaal misplaatste opmerking van je moeder Marina? Vreemd. Niks van aantrekken hoor.
Ik zou vanavond uitgaan met een vriendinnetje, maar ze stuurt me net een bericht dat ze iets anders gaat doen. Mweh![]()