Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

op 500 mg had ik al een oestrogeen waarde van 0.5 tussen 1.0-1.5 maakt een vrouw aan qua waarde dus bij 1 gram zou ik bij de 1.0 zitten en gyno krijgen

sta ik gvd om 6:00 op mijn werk voor begeleiding van een machinetest... is het gisteravond uitgesteld naar 8:30. :mad:
voor jan L*L om 5:00 mijn bed uit gegaan....dan kunnen ze toch wel effe een mail sturen...

Dat ik in rusthouding mijzelf er steeds op betrap een wijven handje te hebben. Zeg maar, alsof er een handtas om mijn arm zit. Erg nichterig. En als klap op de vuurpijl, luister ik nog eens naar Sonique:gay:

Het is een virus waarmee ik kan zien wat Patriciaa allemaal op haar PC uitspookt

Die 500 kcal maatregel is wetenschappelijk niet bewezen. Je kan net zo goed 1000 of 1500 onder je onderhoud gaan zitten. You know what im saying?

dan breng je je lichaam wel sneller in starvation mode denk ik, but I know what you's sayin

Ik zal de banden van de fiets op pompen, vliegt dat handvat helemaal uit die fietspomp.. Precies tegen mijn broek, nu dus strepen van vet in mijn broek. :mad:

Iemand tips? Dubro heeft het er maar lichtjes uitgekregen..

Ik zal de banden van de fiets op pompen, vliegt dat handvat helemaal uit die fietspomp.. Precies tegen mijn broek, nu dus strepen van vet in mijn broek. :mad:

Iemand tips? Dubro heeft het er maar lichtjes uitgekregen..
ossengalzeep/groene zeep. Gewoon kopen bij de supermarkt.

Terug
Naar boven