Mooi niks, oktober off.. Zit nu op gram test en 800bold
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je nou natty cutten? lmao oktober begin ikMooi niks, oktober off.. Zit nu op gram test en 800bold

Mooi niks, oktober off.. Zit nu op gram test en 800bold

Eerste paar procent zou makkelijk natty moeten gaan en ik neem er de tijd voor.. Voor voorlopig is het wel ff mooi geweest.
Nice, met wat ga je on?
Eerst cutten tot 8/10 procent met sust/anavar en dan sust/deca of test/deca 500/400 , hcg ook erbij

Heb ook echte sust
Ga een keer 1 gram test nemen met Finasteride voor de dht blokkering + anti oestrogeenHeb ook echte sustGa een keer 1 gram test nemen met Finasteride voor de dht blokkering + anti oestrogeen
Jep, fase 1.Dat ik in rusthouding mijzelf er steeds op betrap een wijven handje te hebben. Zeg maar, alsof er een handtas om mijn arm zit. Erg nichterig. En als klap op de vuurpijl, luister ik nog eens naar Sonique![]()
Kan iemand mij vertellen wat een com surrogate is?
Mijn laptop doet moeilijk, en hij begon net over een com surrogate ofzo
2300 is sws retarded laag hoor dat ben ik met je eens, als ik cut zijn mijn rustdagen ong dat en dan ga ik kapot van de honger (en compenseer ik dat door op trainingsdagen meer te eten)
Het is een virus waarmee ik kan zien wat Patriciaa allemaal op haar PC uitspookt
ossengalzeep/groene zeep. Gewoon kopen bij de supermarkt.Ik zal de banden van de fiets op pompen, vliegt dat handvat helemaal uit die fietspomp.. Precies tegen mijn broek, nu dus strepen van vet in mijn broek.
Iemand tips? Dubro heeft het er maar lichtjes uitgekregen..