MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

had het al toegevoegd aan mn post:)

mijn stofwisseling is lekker k*t (evolutionair gezien) -> mag ****ing veel vreten en val af :D

2300 is sws retarded laag hoor dat ben ik met je eens, als ik cut zijn mijn rustdagen ong dat en dan ga ik kapot van de honger (en compenseer ik dat door op trainingsdagen meer te eten)

hou jullie mond over eten! Ik eet minder dan 2500 kcal's en toch blijf ik zo vet als een anus

u mad

Niet eens een klein beetje boos. Ben niet echt bijdragend bezig i.v.m. afronden thesis en laatste vak van m'n curriculum. 22~ augustus heb ik m'n BSc en loop ik weer ver uit op je. Jij boos?

zelfde geldt voor mij vriend:kiss: (vervang alleen thesis door projectvak en laatste vak door laatste 3 vakken)

• Like
Waarderingen: DG80
Karma geneuzel verwijderd. Niet het topic verkloten met allerlei slowchat.

kan niks naar binnen werken, volgens mij omdat ik in frankrijk 3 weken lang als een middelklasse keniaan heb gegeten. heb vandaag misschien net 1200 kcal binnen gekregen :(

4 uur over de kermis in hoorn geslenterd met de gruwelijkste spierpijn in mijn kuiten, thanks to Kale :mad:

Kermis in Hoorn is voor paupers.

en bedankt :o

heb het er ook 2 x in aan de stok gekregen... 1x met een complete antilliaanse familie, die dropen al vrij snel af. en 1 x met een gast die me meteen moest vertellen dat hij powerlifter was... mijn reactie: op wedstrijd dieet waren mijn maaltijden nog indrukwekkender dan jij, maar je komt aardig in de buurt van de stront die ik ervan produceerde. mijn vrouw en kids waren niet anders gewend van me, maar mijn schoonzus,, neefje en schoonvader + vriendin waren behoorlijk geshokt door mijn uitspraken en hun reacties :D

dit maakte mijn dag dan weer wel goed en hoort dus eigenlijk in het andere topic ;)

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 00:47 ----------

edit: hoop mogelijke nieuwe vriendinnetjes daaro :eek:

Wie de F is robert versteden?
5 dbb'ers als gemeenschappelijk vrienden

Ik moet wel zeggen dat ik 2-3x heb gecut en altijd high protein zat en -500 kcal maar toch veel te veel heb moeten inleveren. Weet niet of er meer mensen zijn die ook wat massa hebben ingeleverd ondanks ze high protein zaten en verder goed hebben gegeten + trainen.

Ik moet wel zeggen dat ik 2-3x heb gecut en altijd high protein zat en -500 kcal maar toch veel te veel heb moeten inleveren. Weet niet of er meer mensen zijn die ook wat massa hebben ingeleverd ondanks ze high protein zaten en verder goed hebben gegeten + trainen.

Eind van het jaar cutten en ik schijt echt srs dat ik massa in ga leveren :roflol:

Terug
Naar boven