XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vannacht weer eens minder dan 5 uur geslapen (zoals weet ik veel hoeveel weken/maanden nu), vanmorgen redelijk kapot dus er weer een dexaprine in gegooit (zoals weet ik veel hoelang al nu) bij het opstaan. Op mn werk voelde ik nog steeds geen extra energie dus 2 bakken sterke koffie erbij.
Ben een beetje half dood aan het werk met mn tekno reggae mixje aan in mn oordoppies. Begin hoofdpijn te krijgen en ik krijg een beetje tunnelvisie, voelt alsof mn geest weg zakt in mn stoel, lijkt alsof mn hart 1 hele harde slag doet en dan 4 slagen overslaat en dan weer 1 hele harde slag en dat gaat zo even door. Een vreemd gevoel dat uit mn hoofd/nek komt en zo langs mn nek mn hele lichaam beslaat. Doe mn oordopjes uit want ik had het gevoel alsof van mn stokkie ging vallen. Rustig diep in en uit ademen, hart bleef maar door gaan met elke x een harde slag maken gevolgd door een stille periode, voelde alsof ik het benauwd had maar kon nog gewoon rustig in en uit ademen. Voelde me zwak, dacht nog, als ik nu dood neer val... tja was 'gezellig' maar niet echt wat ik er van verwacht had.
Zo nog een tijd stil gezeten tot het 'leven' weer een beetje terug in mn lichaam kwam (het rare gevoel eruit was) en maar naar de wc gezwalkt, gezicht nat gemaakt, gepist en weer terug aan het werk.
En nu ben ik verkouden :(

Nergens voor nodig om naar de huisarts te gaan, ik weet al dat mn hartklep lekt maar geen zin meer om weer een echo te laten maken om te kijken of een operatie al nodig is. Als ik dood neerval dan is het gewoon mijn tijd.
Kan het niet zijn dat het niet slapen verergert wordt door het gevoel wat je nu overdag had... toch een soort angst/paniek achtig iets? oke ... je hebt problemen. Maar soms als je dit weet en je niet zo goed voelt overdag kan dat invloed hebben op je slapen.. en dat weer invloed daarop en kom je in een cirkel.
Ik zeg niet dat het zo is.. maar het kan wel...
Neem je wat in om te slapen? of heb je al dingen geprobeerd?
Ik zou de dexa toch even links laten liggen en je eerst richten op het slapen..
Sterkte in ieder geval...

Je valt liever dood neer dan een operatie ondergaan?
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
Waarom ga je aan de dexaprine als je hartproblemen hebt??
#YOLOOOOO Ik ben hier de baas, mn lichaam heeft maar te volgen!
Kan het niet zijn dat het niet slapen verergert wordt door het gevoel wat je nu overdag had... toch een soort angst/paniek achtig iets? oke ... je hebt problemen. Maar soms als je dit weet en je niet zo goed voelt overdag kan dat invloed hebben op je slapen.. en dat weer invloed daarop en kom je in een cirkel.
Ik zeg niet dat het zo is.. maar het kan wel...
Neem je wat in om te slapen? of heb je al dingen geprobeerd?
Sterkte in ieder geval...
Nee ik gebruik niets om te slapen, als ik in bed ga liggen dan ben ik zo weg, heb alleen nog maar weinig zin om te slapen. Deste minder slaap deste minder gevoel.

Haha ja inderdad, geef mij maar zo'n oude robuuste nokia.. :D
Geef mij maar gewoon een robuust vast toestel. Zo een met toetsen en een hoorn, weet je wel. Ik vond een aantal jaren terug nog een oud toestel met een draaischijf ipv toetsen, dat vond ik charmante telefoons maar ook wat omslachtig omdat die draaischijf zo langzaam terugkwam. Maar helaas zijn die niet meer te gebruiken op de telefoonlijn van tegenwoordig anders had ik er nog zo een gehad, voor nostalgia's sake. Ik moet niks hebben van die maffe blackberry's of die smartphones of die sms onzin en die vage wattsapp onzin. :o

:o

Rustig diep in en uit ademen, hart bleef maar door gaan met elke x een harde slag maken gevolgd door een stille periode, voelde alsof ik het benauwd had maar kon nog gewoon rustig in en uit ademen. Voelde me zwak, dacht nog, als ik nu dood neer val... tja was 'gezellig' maar niet echt wat ik er van verwacht had.
Zo nog een tijd stil gezeten tot het 'leven' weer een beetje terug in mn lichaam kwam (het rare gevoel eruit was) en maar naar de wc gezwalkt, gezicht nat gemaakt, gepist en weer terug aan het werk.
[/SPOILER]

Ik heb voor zover ik weet geen hartproblemen maar heb bovenstaande ook al enkele keren meegemaakt. Hart klopt ontzettend traag met een paar harde slagen en het lijkt net of je ijle lucht inademd. Mijn hoofd voelt dan koud aan en ik begin hevig te zweten. Meestal is het weg na een 1 a 2 minuten.

lekker spul zo te lezen :P

ga nu tot vrijdag 18u non-stop mogen werken aan mn groepswerk herexamen omdat bepaalde idiot in mijn groep het stuk wat hij moest doen helemaal heeft verdoet -_-'

nachtje doordoen vnv:fuu:

als ik buis ga ik een paar mensen hun familie vermoorden en vervolgens zelfmoord plegen:)

Ik heb voor zover ik weet geen hartproblemen maar heb bovenstaande ook al enkele keren meegemaakt. Hart klopt ontzettend traag met een paar harde slagen en het lijkt net of je ijle lucht inademd. Mijn hoofd voelt dan koud aan en ik begin hevig te zweten. Meestal is het weg na een 1 a 2 minuten.

ik heb dit ook maar niet heel negatief opzich. Heb eigenlijk altijd wel aardig lage hartslag. Laagste wat ik heb gemeten was 36 iig in de ochtend. Maar ook als ik heel ontspannen ben als ik stoned ben of zo voel ik mn hartslag opeens in mn keel of op mn borst heel hard als ik er op let. Zal dan ook niet echt boven de 60 uit komen :)

Nee ik gebruik niets om te slapen, als ik in bed ga liggen dan ben ik zo weg, heb alleen nog maar weinig zin om te slapen. Deste minder slaap deste minder gevoel.
Je wil het gevoel wegkrijgen?
als je minder zin hebt in slapen... dan slaap je ook minder... je onderbewustzijn zorgt er dan gewoon voor dat je wakker blijft.
Maar het is wel tegenstrijdig. je wil namelijk wel overdag goed wakker zijn... en dat kan alleen als je wel goed slaapt. Dus ergens moet je hier een keuze in maken. goed slapen helpt je overdag... maar je wil niet goed slapen om je gevoel weg te drukken. Wat is voor jou belangrijker.. en waarom wil je gevoel wegdrukken.

kunnen we al spelen angelus :D?

400gr M&M's zijn niet zo goed voor de huid :mad:

klote training, faalde echt hard vandaag:mad:

Je huis staat te koop maar je wilt het niet kwijt ofzo?

Terug
Naar boven