XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Je huis staat te koop maar je wilt het niet kwijt ofzo?

huis van mn pa, waar ik in het weekend nog woon (zit op kamers) hij verkoopt het omdattie zo nodig met zn nieuwe vriendin naar canada wil, maar goed dan ben ik daarna soort van homeless in de weekenden, of ik moet forever alone op mn kamer gaan zitten elk weekend. hoopte er op dat het met de huidige huizenmarkt nog jaartjes zou duren voor het verkocht wordt, maar is al de 2e keer dat er serieuze geinteresseerde komen kijken in 3 maanden ofzo.

best k*t

huis van mn pa, waar ik in het weekend nog woon (zit op kamers) hij verkoopt het omdattie zo nodig met zn nieuwe vriendin naar canada wil, maar goed dan ben ik daarna soort van homeless in de weekenden, of ik moet forever alone op mn kamer gaan zitten elk weekend. hoopte er op dat het met de huidige huizenmarkt nog jaartjes zou duren voor het verkocht wordt, maar is al de 2e keer dat er serieuze geinteresseerde komen kijken in 3 maanden ofzo.

best k*t

damn man, best wel k*t.
Maar zo leer je wel zelfstandig worden :)

best k*t

Idd klote situatie. Moeders crib is geen optie?

bestelling van bb.com laat echt lang op zich wachten :mad:
En die tracking optie is echt bagger

damn man, best wel k*t.
Maar zo leer je wel zelfstandig worden :)
ja zelfstandigheid heb ik wel denk ik, al vanaf mn 17e zon beetje alleen, maar is gewoon k*t meeste wat ik doe enz is in limburg en bij dat huis, dus dat valt dan allemaal weg, kan prima voor mezelf zorgen dat is het probleem niet.

Idd klote situatie. Moeders crib is geen optie?

nja ingewikkeld verhaal maar nu naar 4 jaar geen contact weer beetje contact maar daar wonen is nog niet echt n optie voor me, als de verkoop nog n jaartje of 1,5 op zich laat wachten ben ik hopelijk afgestudeerd en werkende, dan kan ik zelf n appartementje in de buurt betalen hoop ik.

geen advocaten ofzo hier die een wet kennen waarmee ik die verkoop kan vertragen lol?

Zelfde verhaal hier man. Die relatie bouw je nooit meer op en heb zelf ook de hoop opgegeven om ooit nog bij me pa te overnachten.
Misschien een teringzooi van het huis maken en alle kozijnen vernaggelen oid? :roflol:

Zelfde verhaal hier man. Die relatie bouw je nooit meer op en heb zelf ook de hoop opgegeven om ooit nog bij me pa te overnachten.
Misschien een teringzooi van het huis maken en alle kozijnen vernaggelen oid? :roflol:

moet wel beetje legaal zijn he chef :roflol:

Vandaag deadliften word niks.. Ik heb 3 weken niet getraind, en woensdag een benen training op rustige intensiteit gedaan.. Maar ****, ik kan amper lopen. Bukken is al helemaal een hel, en traplopen zonder leuningen wil niet. Ik moet mezelf letterlijk naar boven trekken :o

Zorgen dat je bij die bezichtiging bent en over de achteruitgang van de buurt beginnen. Veel criminaliteit, drugs, overlast etc ;)

kan t proberen, is al 3x bij ons ingebroken, alleen in dat dorpje wonen bijna alleen maar bejaarden. maar dat kan ik ook wel verkopen als achteruitgang, tenzij het morgen zelf bejaarden zijn

Gele kaart omdat ik mijn eigen post had aangegeven voor wat er in het prive bericht stond wat ik had gekregen xd

Laatst bewerkt:
gillymar boldewijn

Zegt de naam Gillymar Boldewijn uit Lelystad (of regio Almere/Amsterdam) iemand iets? Ik ken wel redelijk wat mensen uit Lelystad, maar heb hem nog nooit eerder gezien. Ik ben met name op zoek naar waar deze vent uithangt (en/of werkt? :D) Hij houdt zich ook bezig met auto/motor tuning en hij heeft blijkbaar nog wat schulden open staan bij wat bedrijven :finger:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoi toon ik ben ook belazerd door deze gillymar.
zijn echte naam is regilio.
de politie zoekt hem ook.
hij heeft een witte racemotor
zijn broertje martina werkt als chauffeur bij bcc.
ook hij word gezocht.
hij is het laatst gesignaleert in lelystad.

kun je mij vertellen welke bedrijven hem zoeken?
dan kan ik contact met ze opnemen.

mvg anoniem

hoi toon ik ben ook belazerd door deze gillymar.
zijn echte naam is regilio.
de politie zoekt hem ook.
hij heeft een witte racemotor
zijn broertje martina werkt als chauffeur bij bcc.
ook hij word gezocht.
hij is het laatst gesignaleert in lelystad.

kun je mij vertellen welke bedrijven hem zoeken?
dan kan ik contact met ze opnemen.

mvg anoniem

en dan die gebruikersnaam er nog bij 'GetHim' :roflol:
DBB gets rough

Haha epic, die man verdient een eigen topic eigenlijk. Makkelijker te volgen dan :D

maak maar, wordt gezellig :)

70 euro boeten voor schoolboeken vorig jaar nog niet betaald,
dus krijg mijn boeken niet.. :grumble:

Terug
Naar boven