AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb werkelijk geen idee. Er komen alleen vrouwen, dat weet ik wel. Zij krijgt cadeautjes, dat weet ik ook.
Klinkt goed, maar dat zijn zeker van die gesettelde vrouwen met een saai leven die ze nog zeker tot hun dood vol moeten houden?

In dat geval no want.

---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 17:37 ----------

nken is best moeilijk met een opengescheurde voorhuid :o
Mijn voorhuid is ook een beetje kapot maar dat komt omdat ik teveel getrekkert heb en op het laatst in slaap gevallen was en vergeten was 't zaad af te vegen dus ging opdrogen :S

Klinkt goed, maar dat zijn zeker van die gesettelde vrouwen met een saai leven die ze nog zeker tot hun dood vol moeten houden?

In dat geval no want.

Haar moeder, mijn moeder, haar zussen ( allemaal kids ), haar vriendinnen, haar nichten, haar tantes.
Verder kreeg ik het 'verzoek' van mijn moeder om niet te hoge hakken aan te trekken. Ik ben dus het zwarte schaap.

You do the math :rolleyes:

Vaarwel allemaal, hopelijk valt het mee.

Haar moeder, mijn moeder, haar zussen ( allemaal kids ), haar vriendinnen, haar nichten, haar tantes.
Verder kreeg ik het 'verzoek' van mijn moeder om niet te hoge hakken aan te trekken. Ik ben dus het zwarte schaap.

no want

kunnen we al spelen angelus :D?

zo goed als:P
Geluk dat wijf in onze groep zwanger is en vdg weeën heeft gekregen. Krijgen we uitstel tot zondag:roflol:

(niet dat het boeit... heb ff mn cumulatieve studieëfficientie uitgerekend en moet maar op 2 vd 4 herexamens slagen om terug op 50% te staan. Dan kan ik de andere 2 gewoon tolereren als ik 8/20 of hoger heb. En heb in 1ste zit al een 8 gehaald voor dit vak + school heeft beleid dat hoogste cijfer telt:cool:)

kids

kids

kids

kids

Wat haat ik dat woord toch ontzettend hard...

In dat geval no want.

---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 17:37 ----------

Mijn voorhuid is ook een beetje kapot maar dat komt omdat ik teveel getrekkert heb en op het laatst in slaap gevallen was en vergeten was 't zaad af te vegen dus ging opdrogen :S

Ho es even. jij speelt Shogun 2?

Ik noem die van mij een musket omdat de laadprocedure zo tergend langzaam is om dat ding eindelijk afgeschoten te krijgen, en ook omdat na 1 shot het kruit verschoten is. Ja, ik weet dat ik soms leuke vergelijkingen maak maar de ontwikkeling van het vuurwapen door de eeuwen heen is een van mijn interessegebieden. Ruwweg tot 1800 zo'n beetje, daarna vind ik het allemaal niet zo interessant meer.

Loop je met de hond die bang is voor vuurwerk.. Steken ze natuurlijk vuurwerk af, breng je de hond thuis maar die labiele fl**kers zijn allang verdwenen..

Hier kan ik mij echt dood aan ergeren.

Gekotst tijdens trainen.. wut?

Dat vind ik niet eens zo erg eigenlijk, maar die ****ing kots geur zit in mijn neus en het stinkt behoorlijk.

Dat de DBBer "Hard Gain" mijn ware identiteit heeft ontdekt. En dat ik nu DBB knokploeg op mij af krijg + ericr die de boel gaat filmen voor in het onthoofdingsvideos topic:( Durf niet meer naar de sportschool toe te gaan, durf het huis niet meer uit, ik ben hartstikke bang :( Doe zo geen oog dicht. Bespaar mij AUB! Ja, ook ik doe mee op social media en soortgelijke onzin. Ga je mij nu een kogelbrief opsturen? Ga je mij stalken?

Dat de DBBer "Hard Gain" mijn ware identiteit heeft ontdekt. En dat ik nu DBB knokploeg op mij af krijg + ericr die de boel gaat filmen voor in het onthoofdingsvideos topic:( Durf niet meer naar de sportschool toe te gaan, durf het huis niet meer uit, ik ben hartstikke bang :( Doe zo geen oog dicht. Bespaar mij AUB! Ja, ook ik doe mee op social media en soortgelijke onzin. Ga je mij nu een kogelbrief opsturen? Ga je mij stalken?

:roflol:
Nee man, maar dat topic dat je geopend had enkele dagen geleden was er toch nog wel wat over :o

In de zin van? Hoezo vond je dat te ver gaan?

Terug
Naar boven