Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
je vraagt als vrouw aan een volwassen man of hij pijn heeft en verwacht dan een eerlijk antwoord?
Welnee, je mag ook gewoon tegen me liegen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je vraagt als vrouw aan een volwassen man of hij pijn heeft en verwacht dan een eerlijk antwoord?
Klinkt goed, maar dat zijn zeker van die gesettelde vrouwen met een saai leven die ze nog zeker tot hun dood vol moeten houden?Ik heb werkelijk geen idee. Er komen alleen vrouwen, dat weet ik wel. Zij krijgt cadeautjes, dat weet ik ook.
Mijn voorhuid is ook een beetje kapot maar dat komt omdat ik teveel getrekkert heb en op het laatst in slaap gevallen was en vergeten was 't zaad af te vegen dus ging opdrogen :Snken is best moeilijk met een opengescheurde voorhuid![]()
Klinkt goed, maar dat zijn zeker van die gesettelde vrouwen met een saai leven die ze nog zeker tot hun dood vol moeten houden?
In dat geval no want.

Mijn voorhuid is ook een beetje kapot maar dat komt omdat ik teveel getrekkert heb en op het laatst in slaap gevallen was en vergeten was 't zaad af te vegen dus ging opdrogen :S

Wat een bastardsJa wij lenen die boeken zeg maar van school. Was er eentje kwijt![]()

Wat een bastards
als je de DBB knokploeg nodig hebt![]()

no wantHaar moeder, mijn moeder, haar zussen ( allemaal kids ), haar vriendinnen, haar nichten, haar tantes.
Verder kreeg ik het 'verzoek' van mijn moeder om niet te hoge hakken aan te trekken. Ik ben dus het zwarte schaap.
You do the math
Vaarwel allemaal, hopelijk valt het mee.

)Haar moeder, mijn moeder, haar zussen ( allemaal kids ), haar vriendinnen, haar nichten, haar tantes.
Verder kreeg ik het 'verzoek' van mijn moeder om niet te hoge hakken aan te trekken. Ik ben dus het zwarte schaap.
You do the math
Vaarwel allemaal, hopelijk valt het mee.
Klinkt goed, maar dat zijn zeker van die gesettelde vrouwen met een saai leven die ze nog zeker tot hun dood vol moeten houden?
In dat geval no want.
---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 17:37 ----------
Mijn voorhuid is ook een beetje kapot maar dat komt omdat ik teveel getrekkert heb en op het laatst in slaap gevallen was en vergeten was 't zaad af te vegen dus ging opdrogen :S
Ik noem die van mij een musket omdat de laadprocedure zo tergend langzaam is om dat ding eindelijk afgeschoten te krijgen, en ook omdat na 1 shot het kruit verschoten is. Ja, ik weet dat ik soms leuke vergelijkingen maak maar de ontwikkeling van het vuurwapen door de eeuwen heen is een van mijn interessegebieden. Ruwweg tot 1800 zo'n beetje, daarna vind ik het allemaal niet zo interessant meer.Mijn voorhuid is ook een beetje kapot maar dat komt omdat ik teveel getrekkert heb en op het laatst in slaap gevallen was en vergeten was 't zaad af te vegen dus ging opdrogen :S
Hai
Durf niet meer naar de sportschool toe te gaan, durf het huis niet meer uit, ik ben hartstikke bang
Doe zo geen oog dicht. Bespaar mij AUB! Ja, ook ik doe mee op social media en soortgelijke onzin. Ga je mij nu een kogelbrief opsturen? Ga je mij stalken?Dat de DBBer "Hard Gain" mijn ware identiteit heeft ontdekt. En dat ik nu DBB knokploeg op mij af krijg + ericr die de boel gaat filmen voor in het onthoofdingsvideos topicDurf niet meer naar de sportschool toe te gaan, durf het huis niet meer uit, ik ben hartstikke bang
Doe zo geen oog dicht. Bespaar mij AUB! Ja, ook ik doe mee op social media en soortgelijke onzin. Ga je mij nu een kogelbrief opsturen? Ga je mij stalken?