Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar krijg je een boete voor ?!70 euro boeten voor schoolboeken vorig jaar nog niet betaald,
dus krijg mijn boeken niet..![]()

Jij trekt al zwaardere gewichten, krijg nu ook maar eens een grote mond tegen mensen. Je bent een sterke vrouw toch?Naar een babyshower moeten. Echt het enige nadeel aan mijn leeftijd, al die ontzettend stomme 'ervaringen'.
God laat er drank zijn..
Doe gewoon alleen de dingen die jij alleen leuk vind; zoals kleurplaten tekenen en babyvoeding eten
heusMoet er NOU elke keer gequote worden
ik hoef sommigen echt nooit meer te zien , gewoon bloed vervelend die texten van hun...
dat verpest mijn dag wel ja..........
Moet er NOU elke keer gequote worden
ik hoef sommigen echt nooit meer te zien , gewoon bloed vervelend die texten van hun...
dat verpest mijn dag wel ja..........
Wat moet je eigenlijk doen op zo'n gebeuren? En wat heeft shower ermee te maken.Naar een babyshower moeten. Echt het enige nadeel aan mijn leeftijd, al die ontzettend stomme 'ervaringen'.
God laat er drank zijn..
Gefeliciteerd met broertjelief en well played.Mijn broertje plant zich voort en nu moet ik dat vieren. Ofzo.
En ja, ik heb allemaal cadeautjes gekocht. Een verwen-iets voor haar en voor mijn kleine nichtje 2 be, een shitload aan dingen die allemaal teringlawaai maken of bloedirritant zijn.
' And she glanced in the mirror and looked pleased with herself '
Laat je fantasie de vrije loop.Wat moet je eigenlijk doen op zo'n gebeuren? En wat heeft shower ermee te maken.
Wat moet je eigenlijk doen op zo'n gebeuren? En wat heeft shower ermee te maken.
Mijn broertje plant zich voort en nu moet ik dat vieren. Ofzo.
.Dit
Even absurd als mensen die trouwen "proficiat" of "geluk" wensen alsof ze iets bereikt hebben of dat mijn wens voor hun geluk iets gaan uitmaken.

Trouwen is enkel een feestje vieren dat je samen verder wil.. maar er verandert niets in je leven (hooguit wat papierwinkel en aanhangende zaken... ).... dus imo heb je gelijk. Het is niet zo dat je wat bereikt oid...Dit
Even absurd als mensen die trouwen "proficiat" of "geluk" wensen alsof ze iets bereikt hebben of dat mijn wens voor hun geluk iets gaan uitmaken.
Debiel toch? Het is die twee gelukt te nken, gefeliciteerd! Maar goed, ik ga er met mijn best behaviour naartoe. Moet van mijn moeder![]()

even geduld aub......nken is best moeilijk met een opengescheurde voorhuid![]()

nken is best moeilijk met een opengescheurde voorhuid![]()