AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Naar een babyshower moeten. Echt het enige nadeel aan mijn leeftijd, al die ontzettend stomme 'ervaringen'.
God laat er drank zijn..

wat

veel babyplezier gewenst en vergeet niet wat leuks te kopen hè..

Naar een babyshower moeten. Echt het enige nadeel aan mijn leeftijd, al die ontzettend stomme 'ervaringen'.
God laat er drank zijn..
Jij trekt al zwaardere gewichten, krijg nu ook maar eens een grote mond tegen mensen. Je bent een sterke vrouw toch?:D Doe gewoon alleen de dingen die jij alleen leuk vind; zoals kleurplaten tekenen en babyvoeding eten:roflol:

Moet er NOU elke keer gequote worden ???
ik hoef sommigen echt nooit meer te zien , gewoon bloed vervelend die texten van hun...

dat verpest mijn dag wel ja..........

Mijn broertje plant zich voort en nu moet ik dat vieren. Ofzo.

En ja, ik heb allemaal cadeautjes gekocht. Een verwen-iets voor haar en voor mijn kleine nichtje 2 be, een shitload aan dingen die allemaal teringlawaai maken of bloedirritant zijn.

' And she glanced in the mirror and looked pleased with herself '

---------- Post added 16 August 2013 at 17:12 ----------

Moet er NOU elke keer gequote worden ???
ik hoef sommigen echt nooit meer te zien , gewoon bloed vervelend die texten van hun...

dat verpest mijn dag wel ja..........

Hoi Ray,

Ik hoop dat elke dag van je leven verpest wordt. Tot de dag dat je sterft en dan geef ik een Rayshower *O*

Xoxoxox

En ja, ik heb allemaal cadeautjes gekocht. Een verwen-iets voor haar en voor mijn kleine nichtje 2 be, een shitload aan dingen die allemaal teringlawaai maken of bloedirritant zijn.

' And she glanced in the mirror and looked pleased with herself '
Gefeliciteerd met broertjelief en well played.

Wat moet je eigenlijk doen op zo'n gebeuren? En wat heeft shower ermee te maken.
Laat je fantasie de vrije loop.

Oo lol ik vergeet ff dat ik het zelf ook gewoon doet
smug.png

Dit

Even absurd als mensen die trouwen "proficiat" of "geluk" wensen alsof ze iets bereikt hebben of dat mijn wens voor hun geluk iets gaan uitmaken.

Het toppunt in de Hobbit is voor mij wanneer het de absurditeit van de "social verwachte beleefdheid" aankaart, en de meerderheid heeft het niet eens door :roflol:.

Laatst bewerkt:
Dit

Even absurd als mensen die trouwen "proficiat" of "geluk" wensen alsof ze iets bereikt hebben of dat mijn wens voor hun geluk iets gaan uitmaken.

Debiel toch? Het is die twee gelukt te nken, gefeliciteerd! Maar goed, ik ga er met mijn best behaviour naartoe. Moet van mijn moeder :cool:

Dit

Trouwen is enkel een feestje vieren dat je samen verder wil.. maar er verandert niets in je leven (hooguit wat papierwinkel en aanhangende zaken... ).... dus imo heb je gelijk. Het is niet zo dat je wat bereikt oid...

Wat een walgelijke texten , er zijn ook kinderen op dbb hoor.

Terug
Naar boven