Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kunnen jullie mij ook vinden? aub niet hier plaatsen, stuur resultaat maar via pm :) + hoe je die shit doet

kunnen jullie mij ook vinden? aub niet hier plaatsen, stuur resultaat maar via pm :) + hoe je die shit doet

zal es kijken man, duurt wel even

In de zin van? Hoezo vond je dat te ver gaan?

Ja, of ik word serialkiller. Maar geen zin om de rest van mijn leven in een deprimerende TBS kliniek te verslijten. En jammer dat je voor een 9mm al gauw 2000,- betaald. En dat is dan nog zonder schroefdraad + geluidsdemper. Het leven is k*t als je overloopt van allerlei verlangens en dromen die je niet kunt uitvoeren. De laatste tijd trek ik mij inderdaad terug in gewelddadige videogames. Al vervelen ze mij nogal gauw. Hitmen is bijvoorbeeld een geweldig spel voor 30 minuten....

één van de vele dingen

Nou en? Daar ga ik mijzelf niet voor verdedigen. Ik haat mensen en ik vind het leven 10x niks. Zo ben ik. Genetisch bepaald misschien. God heeft mij zo geschapen. En ik heb er verder geen problemen mee. Ik kan er mee leven en toch gelukkig zijn. Kwestie van acteren en het spel des leven meespelen.

Nou en? Daar ga ik mijzelf niet voor verdedigen. Ik haat mensen en ik vind het leven 10x niks. Zo ben ik. Genetisch bepaald misschien. God heeft mij zo geschapen. En ik heb er verder geen problemen mee. Ik kan er mee leven en toch gelukkig zijn. Kwestie van acteren en het spel des leven meespelen.

god bestaat niet

Weet je niet. Jij weet niks, ik weet niks. Wij weten allemaal niks. Het leven is wat dat betreft één surrealistische toestand. Met al die mechanismes en uitvindingen van moeder natuur. Moeder natuur is wat mij betreft God.

images?q=tbn:ANd9GcQPPhRM2-tsOM7voIoWdLSiZQo7cMkcGgqkb3r6gbpUhzzyviALBA.jpg

haha maar ze had helemaal niet van die testjes in die tijd.

Google op mijn gebruikersnaam, en je viindt zelfs mijn moeders nummer. Die eindigt op 37. Lekker een spannende zoektocht. Hmmmmmm. Via facebook kan je zowat mijn helefamilieboom vinden. En je kunt via mijn gebruikersnaam op verschillende foto's van mij komen. Je moet je wel een aantal keren registreren op verschillende fora's registreren om tot meer informatie te komen.

Google op mijn gebruikersnaam, en je viindt zelfs mijn moeders nummer. Die eindigt op 37. Lekker een spannende zoektocht. Hmmmmmm. Via facebook kan je zowat mijn helefamilieboom vinden. En je kunt via mijn gebruikersnaam op verschillende foto's van mij komen. Je moet je wel een aantal keren registreren op verschillende fora's registreren om tot meer informatie te komen.

Nee de meeste info staat standaard privé dus is niet zo makkelijk :)

maar waarom heb je een hekel aan mensen en wil je mensen pijn doen? je zou bijna denken dat je onvriendelijk bent

:lol: Peuter

niet lief

****ing 3de nacht op rij dat ik op muggenjacht moet

Klein ventilatortje op je gezicht richten tijdens slapen.. nergens last van.

Zelf nog nooit een stijve nek gekregen op die manier.. maar je weet maar nooit

Inderdaad, als ik niet op muggenjacht wil gewoon de ventilator op 1 op een afstandje aan.

Terug
Naar boven