XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja, of ik word serialkiller. Maar geen zin om de rest van mijn leven in een deprimerende TBS kliniek te verslijten. En jammer dat je voor een 9mm al gauw 2000,- betaald. En dat is dan nog zonder schroefdraad + geluidsdemper. Het leven is k*t als je overloopt van allerlei verlangens en dromen die je niet kunt uitvoeren. De laatste tijd trek ik mij inderdaad terug in gewelddadige videogames. Al vervelen ze mij nogal gauw. Hitmen is bijvoorbeeld een geweldig spel voor 30 minuten....
Nou en? Daar ga ik mijzelf niet voor verdedigen. Ik haat mensen en ik vind het leven 10x niks. Zo ben ik. Genetisch bepaald misschien. God heeft mij zo geschapen. En ik heb er verder geen problemen mee. Ik kan er mee leven en toch gelukkig zijn. Kwestie van acteren en het spel des leven meespelen.
Joh, ik ben ook misantropisch maar dat soort insinuerende opmerkingen moet je niet op internet plaatsen...

Vannacht eerst 1 uur wakker gelegen, daarna begon ik last te krijgen van een kriebelhoest die me nog eens 2 uur langer wakker hield, vervolgens een half uurtje a een uur geslapen en toen ging de wekker weer voor werk. Maar ziekmelden dus :(

Sinds ik test spuit zoemen de muggen harder lijkt wel.

Shreddessickcuntmuggen

Vannacht eerst 1 uur wakker gelegen, daarna begon ik last te krijgen van een kriebelhoest die me nog eens 2 uur langer wakker hield, vervolgens een half uurtje a een uur geslapen en toen ging de wekker weer voor werk. Maar ziekmelden dus :(

Aansteller :rolleyes:
Met gasten zoals jij gaan we de oorlog wel winnen :o

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 08:37 ----------

Sinds ik test spuit zoemen de muggen harder lijkt wel.

Shreddessickcuntmuggen

Inmiddels al de 60KG aangetikt???

65 kilo al brah gains

Damn shredded monkey! :eek:

Silverback action.

Klein ventilatortje op je gezicht richten tijdens slapen.. nergens last van.

Zelf nog nooit een stijve nek gekregen op die manier.. maar je weet maar nooit

Een ventilator heel de nacht op je gezicht laten waaien kan (op den duur) verlammingsverschijnselen in je gezicht veroorzaken. Het is namelijk nooit goed om een spier (in je gezicht) continu te prikkelen.

Een ventilator heel de nacht op je gezicht laten waaien kan (op den duur) verlammingsverschijnselen in je gezicht veroorzaken. Het is namelijk nooit goed om een spier (in je gezicht) continu te prikkelen.

Wat8.jpg

Goedemorgen Calyptus.

deed het ook altijd zo tot het motortje midden in de nacht met een harde KRRRRRRRRRSSSSS opblies en er een hoop zwarte rook uit kwam...

Dankzij Hard Gain ben ik sinds vannacht opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Werd net niet lekker.. weer dizzy... gvd bloeddruk weer omlaag.. 62/44 :(
Het ging net wat beter de laatste tijd...

Ach, het is hier verder wel uit te houden hoor. Lekker de hele dag shag roken, koffie drinken, kaartspel spelen (pesten) & de groepsleider lastig vallen met de open wonden op mijn onderarm.

*Jeeej! We krijgen medicijnen:)*

Terug
Naar boven