Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Griep.:(

Beterschap Marcel!

Ik heb zomervakantie maar helaas niet om een fijne reden. Ik ben er maadag uit gegooid bij m'n stage omdat ze me niet voldoende kunnen begeleiden. September mag ik pas weer met een andere stage beginnen. Tot die tijd oersaai vakantiewerk doen.

Beterschap Marcel!

Ik heb zomervakantie maar helaas niet om een fijne reden. Ik ben er maadag uit gegooid bij m'n stage omdat ze me niet voldoende kunnen begeleiden. September mag ik pas weer met een andere stage beginnen. Tot die tijd oersaai vakantiewerk doen.

Das klote..Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken????

Loop je nu ook vertraging op met je studie?

Beterschap Marcel!

Dankje en sterkte op het werk.:)

Die aai over zijn bol zal Marcel goed doen Otherwizethen!!

Dat er een vak genaamd Religie Zingeving en Levensbeschouwing is in het masterjaar Handelswetenschappen.

Net wakker gemaakt door de wekker :fuu:

Moest te vroeg mijn bed uit zoals iedere dag :p. Ben geen ochtendmens.

Das klote..Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken????

Loop je nu ook vertraging op met je studie?

Hi Jasper ik heb nu een vertraging van een half jaar.
M'n vakantiebaantje zit hier 65 km vandaan. Waarschijnlijk koop ik een Twingo en ga ik er met de auto heen. Met het uitzendbureau kan ik wel wat onderhandelen over het salaris.

Hi Jasper ik heb nu een vertraging van een half jaar.
M'n vakantiebaantje zit hier 65 km vandaan. Waarschijnlijk koop ik een Twingo en ga ik er met de auto heen. Met het uitzendbureau kan ik wel wat onderhandelen over het salaris.

OKe zwaar klote dus!!! 65 km is opzich wel te doen denk ik toch! Of heb je veel last van file's??

Beetje onderhandelen over de reiskosten he!

Kijk ze allemaal online zijn @ 11:00 op een donderdag morgen. Vieze uitkeringstrekkers.

Fysica :(

Regen :(

Terug
Naar boven