Otherwizethen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks zit hier op leiden centraal op de volgende bus te wachten, net die ander gemist, met wat pinda's terwijl iedereen hier friet/burgers zit te eten![]()
Het is ook pas kwart voor 11, hoe laat moet je eruit?
Het is ook pas kwart voor 11, hoe laat moet je eruit?

Hard aan vakantie toeWut?Nog een paar weekjes en ik heb mijn eerste week vakantie in twee ****ing jaar. SO LOOKING FORWARD TO IT OMGWTFBBQ

Hahaha geld is altijd leuk, totdat je op een gegeven moment iets hebt van: **** dat geld, ik wil vrij.Nu kledingwinkel
Maar heb altijd vakanties bij tattooshops gewerkt (money muahaha) en alle dagen dat ik vrij had ook.
Nu ben ik blij met mijn vaste vrije dag.![]()

Hahaha geld is altijd leuk, totdat je op een gegeven moment iets hebt van: **** dat geld, ik wil vrij.
En je hebt volgende week maandag ook vrij, lijkt me? Of ga je dan ook weer werken?![]()

Gekken genoegNee natuurlijk heb ik vrij, welke winkel is er in godsnaam open die dag![]()
Maar dan komen de solden er ook weer aan en dat is klote![]()

Gekken genoeg
En ik kan het niet snappen, maar wat da fuk zijn solden?

Had er nog nooit van gehoordSolden euhm. Die twee periodes in het jaar dat je afslag krijgt op alles. Ergens in januari en in juli dus? Nee?
Wist niet dat dat een vlaams woord was ofzo![]()
Afslag op alles krijgen heb ik ook nog nooit van gehoord
Soort van belasting?Had er nog nooit van gehoordAfslag op alles krijgen heb ik ook nog nooit van gehoord
Soort van belasting?

Ahh nog veel erger!
Kan me voorstellen dat het dan echt een gekkenhuis is..
Ahh nog veel erger!Kan me voorstellen dat het dan echt een gekkenhuis is..
Ik ga maar eens het bed opzoeken, morgen weer een dag dichter bij het weekend..
Succes met slapen![]()