AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik potverdomme zeker weet dat een of andere megamok een scheur in mn voorruit heeft gemaakt!
Als ik hem tegenkom.... Oh dan word het pas feest!

GRRRRRRR!!!!!!!!!!

Te wakker om te slapen.:(

Nu kledingwinkel :p
Maar heb altijd vakanties bij tattooshops gewerkt (money muahaha) en alle dagen dat ik vrij had ook.
Nu ben ik blij met mijn vaste vrije dag. :D
Hahaha geld is altijd leuk, totdat je op een gegeven moment iets hebt van: **** dat geld, ik wil vrij.
En je hebt volgende week maandag ook vrij, lijkt me? Of ga je dan ook weer werken? :o

Hahaha geld is altijd leuk, totdat je op een gegeven moment iets hebt van: **** dat geld, ik wil vrij.
En je hebt volgende week maandag ook vrij, lijkt me? Of ga je dan ook weer werken? :o

Nee natuurlijk heb ik vrij, welke winkel is er in godsnaam open die dag :roflol:
Maar dan komen de solden er ook weer aan en dat is klote :mad:

Solden euhm. Die twee periodes in het jaar dat je afslag krijgt op alles. Ergens in januari en in juli dus? Nee?
Wist niet dat dat een vlaams woord was ofzo :P
Had er nog nooit van gehoord :p Afslag op alles krijgen heb ik ook nog nooit van gehoord :roflol: Soort van belasting?

Dat mijn hond aan de schijterij is en vrolijk de hele keuken had ondergescheten toen ik vanmorgen om 05.45 beneden kwam..

Dat trek ik echt niet die lucht zo vroeg!!!!

Terug
Naar boven