AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Te ziek zijn om te bellen voor geld wat nodig is, nou dan mag er wel heel wat aan de hand zijn hoor.

Ik voel een griep aankomen. Vorige keer was dat elk kwartier overgeven en met steken in mijn buik in bed (heb ook een darmaandoening dus steekt dat lekker aan).
Ik bel gewoon hoor, de kans bestaat dat ik zo ziek word maar ik ga er niet vanuit :p

Ik voel een griep aankomen. Vorige keer was dat elk kwartier overgeven en met steken in mijn buik in bed (heb ook een darmaandoening dus steekt dat lekker aan).
Ik bel gewoon hoor, de kans bestaat dat ik zo ziek word maar ik ga er niet vanuit :p
Volgens mij heeft Reetje je gewoon zwanger gemaakt. :)

Lol. Als je een stille killer wilt hebben, moet je een long rifle .22 kopen (minstens 80 cm lang dacht ik) en dan bepaalde long rifle patronen aanschaffen. Heb je geen geluidsdemper nodig, en als je op iemands oor mikt raast die mini .22 kogel al zijn hersencellen aan gort:P

Mijn ouders betalen alles.

Zelfs mijn eten :roflol:

Mijn ouders betalen ook alles, op dit moment, omdat het even niet anders kan.
Maar dat betekent voor mij ook dat ik vrijwel niks extra's kan doen.

Ik verdien liever veel en draag bij aan de kosten voor boodschappen (kostgeld) dan dat mijn ouders meer voor mij kwijt zijn en ik niks kan doen en me elke dag schuldig voel :p

Wat is dat toch met die rotaandoeningen:mad: Wij zijn al tijdelijk op aarde, en veel mensen kampen met allerlei shit. Als er een schepper bestaat, heeft hij geen gevoel noch empatisch vermogen. Sterkte Calypse.

Als er een "schepper" bestaat... Dus een God dan is er ook een duivel... Maar dit vatten en begrijpen mensen weer niet.. En als je er ietsjes verder op in gaat, ik geloof dat de Duivel naar de aarde was gestuurd/gevlucht... Ofzoiets

Lol. Als je een stille killer wilt hebben, moet je een long rifle .22 kopen (minstens 80 cm lang dacht ik) en dan bepaalde long rifle patronen aanschaffen. Heb je geen geluidsdemper nodig, en als je op iemands oor mikt raast die mini .22 kogel al zijn hersencellen aan gort:P
Aah, je hebt er al over nagedacht zie ik. :angstig:

Mijn ouders betalen alles.

Zelfs mijn eten :roflol:

Mijn ouders betalen ook alles, op dit moment, omdat het even niet anders kan.
Maar dat betekent voor mij ook dat ik vrijwel niks extra's kan doen.

Ik verdien liever veel en draag bij aan de kosten voor boodschappen (kostgeld) dan dat mijn ouders meer voor mij kwijt zijn en ik niks kan doen en me elke dag schuldig voel :p

Mijn moeder moet rond komen van 20,- per week, ze betaald zelfs al geen ziektekostten meer omdat dat niet te doen is.. Daarom voel ik me nog schuldiger dat ik een kansloze ex-militair ben zonder diploma's en een goed betaalde baan..

20,- euro? Wat de fak man. Dat is niet te doen..

Mijn moeder moet rond komen van 20,- per week, ze betaald zelfs al geen ziektekostten meer omdat dat niet te doen is.. Daarom voel ik me nog schuldiger dat ik een kansloze ex-militair ben zonder diploma's en een goed betaalde baan..

Ik snap dat je je schuldiger voelt, maar om jezelf dan kansloos te noemen..Je bent nog jong ;) Probeer er iets van te maken zodat je je moeder kan helpen.

Je bent niet kansloos! Je hebt dan wel geen diploma's maar wel een baan. Dat betekend toch dat je ergens wat goed hebt gedaan (en misschien wat mazzel hebt gehad)
Kom op zeg... je bent jong...
4qj39f.jpg

Als er een "schepper" bestaat... Dus een God dan is er ook een duivel... Maar dit vatten en begrijpen mensen weer niet.. En als je er ietsjes verder op in gaat, ik geloof dat de Duivel naar de aarde was gestuurd/gevlucht... Ofzoiets
In mijn perceptie is "God" binnenin ons en overal om ons heen. In alles wat leeft en alles wat dood is. Al het kwade en al het goede. De dualiteit God en Satan gaat niet op. God is compassie en een nachtmerrie in een. De naam van God betekent: IK BEN. En wij zijn geschapen in het evenbeeld van God. De aardse kerk is slechts een macht instituut, altijd al geweest.
http://www.youtube.com/watch?v=tScLoKPI25Q

Hoe oud ben je? Wat bezielde je trouwens om jezelf te registreren als 'talentloos' :roflol:

zelfkennis!

Ik dacht dat zijn naam voortkwam uit zelfspot, maar nu begin ik te geloven dat hij geen vertrouwen meer in zichzelf heeft. Zoek uitdagingen en doe positieve ervaringen op.......

idd doe een tijdje wat meer dope, cheers me up!

.............

Nah, lees PUA boeken en voer dat uit in praktijk of vind een nieuwe interesse en ontwikkel jezelf daarin. Na talloze positieve ervaringen gaat men in zichzelf geloven.

Terug
Naar boven