AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat is dat toch met die rotaandoeningen:mad: Wij zijn al tijdelijk op aarde, en veel mensen kampen met allerlei shit. Als er een schepper bestaat, heeft hij geen gevoel noch empatisch vermogen. Sterkte Calypse.

Stel dat ie terug komt en je onder chemo moet, dan zou je toch feitelijk kanker hebben of niet:scratch:

No idea, ik geef nu wel de heel simplistische versie. Zoveel is me niet gezegd, en de helft ben ik vergeten.

Maar gezien dat het niet zo dringend was dat het er direct uitmoest ben ik er redelijk gerust in.

Hmm sterkte Calyptus..

Stuntdag bij Jacked rijschool gewonnen van Doritos.. Hartstikke leuk!
Behalve als ik gvd geen vrij mag.

Sterkte Calyptus....

OT: beide handen 4 grote blaren... lang leve het testen van kunststofbanden op 200 graden.... en als het valt is je reactie toch opvangen... en dat was nog heet en plakkerig en krijg je dus niet van je klauwen af (gesmolten PVC)... typen is ook niet zo fijn.. maar kan met 2 vingers gelukkig ook. :o

Sterkte Calyptus....

OT: beide handen 4 grote blaren... lang leve het testen van kunststofbanden op 200 graden.... en als het valt is je reactie toch opvangen... en dat was nog heet en plakkerig en krijg je dus niet van je klauwen af (gesmolten PVC)... typen is ook niet zo fijn.. maar kan met 2 vingers gelukkig ook. :o
Vier kusjes erop? :)

Sterkte calypso , hou ons(me) op de hoogte als je wil.......

Nou Marina, niet best! Hoop dat ze snel genezen :)

OT: begin steeds zieker te worden :( + uwv zou vandaag bellen, heeft niet gebeld..

Nou Marina, niet best! Hoop dat ze snel genezen :)

OT: begin steeds zieker te worden :( + uwv zou vandaag bellen, heeft niet gebeld..
Dank je. Ik hoop het ook.

Beterschap in ieder geval.. en het UWV.. die doet toch nooit wat nuttigs:rolleyes:

Dank je. Ik hoop het ook.

Beterschap in ieder geval.. en het UWV.. die doet toch nooit wat nuttigs:rolleyes:

Dankje ;) nou ik hoop dit keer wel, heb al een tijdje 2 euro op de bank :')
Nu kan ik altijd wel ergens wat geld regelen, maar dat is niet hoe het hoort natuurlijk.

t*ring, ik had die gasten voor sluitingstijd zelf opgebeld. En ach, nog een paar dagen en dan is het alweer toeslagendag. Heb zelf nog maar 0,30 cent :(

Oh ja toeslag ! Gelukkig maar. Nja n mn ouders willen de rest wat ik tekort kom wel voorschieten. Mja is gewoon rot he?
Kom goed :) zal morgen zelf even bellen, als ik dan niet te ziek ben -.-'

Ga eens werken vieze parasieten

Uitkering trekkers , BAH !

Oh ja toeslag ! Gelukkig maar. Nja n mn ouders willen de rest wat ik tekort kom wel voorschieten. Mja is gewoon rot he?
Kom goed :) zal morgen zelf even bellen, als ik dan niet te ziek ben -.-'

Te ziek zijn om te bellen voor geld wat nodig is, nou dan mag er wel heel wat aan de hand zijn hoor.

Terug
Naar boven