crypt0read
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel dat ie terug komt en je onder chemo moet, dan zou je toch feitelijk kanker hebben of niet![]()

Vier kusjes erop?Sterkte Calyptus....
OT: beide handen 4 grote blaren... lang leve het testen van kunststofbanden op 200 graden.... en als het valt is je reactie toch opvangen... en dat was nog heet en plakkerig en krijg je dus niet van je klauwen af (gesmolten PVC)... typen is ook niet zo fijn.. maar kan met 2 vingers gelukkig ook.![]()

Nee hoor, ik ben een hele tedere man.Jij bent zo'n type die stiekem de 4 blaren open bijt![]()
ehm.. graag

Ze zijn al open...moest daarna nog een paar zakken van 25 kg verslepen.Jij bent zo'n type die stiekem de 4 blaren open bijt![]()
maar goed.. heeft ie pech. 
Dank je. Ik hoop het ook.Nou Marina, niet best! Hoop dat ze snel genezen![]()
OT: begin steeds zieker te worden+ uwv zou vandaag bellen, heeft niet gebeld..

Dank je. Ik hoop het ook.
Beterschap in ieder geval.. en het UWV.. die doet toch nooit wat nuttigs![]()
nou ik hoop dit keer wel, heb al een tijdje 2 euro op de bank :') het UWV doet nooit iets wat hoort toch?Dankjenou ik hoop dit keer wel, heb al een tijdje 2 euro op de bank :')
Nu kan ik altijd wel ergens wat geld regelen, maar dat is niet hoe het hoort natuurlijk.

t*ring, ik had die gasten voor sluitingstijd zelf opgebeld. En ach, nog een paar dagen en dan is het alweer toeslagendag. Heb zelf nog maar 0,30 cent

t*ring, ik had die gasten voor sluitingstijd zelf opgebeld. En ach, nog een paar dagen en dan is het alweer toeslagendag. Heb zelf nog maar 0,30 cent![]()
zal morgen zelf even bellen, als ik dan niet te ziek ben -.-'Oh ja toeslag ! Gelukkig maar. Nja n mn ouders willen de rest wat ik tekort kom wel voorschieten. Mja is gewoon rot he?
Kom goedzal morgen zelf even bellen, als ik dan niet te ziek ben -.-'