MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

En of all books raad jij hem aan om ****ing PUA boeken te lezen :roflol:?
Het gaat om het vertrouwen terugwinnen in jezelf. In zijn geval kan hij misschien inderdaad een cursus/studie gaan volgen in de avonduren, en daar een positieve ervaring uit halen.

Het gaat om het vertrouwen terugwinnen in jezelf. In zijn geval kan hij misschien inderdaad een cursus/studie gaan volgen in de avonduren, en daar een positieve ervaring uit halen.
Boost mijn ego inderdaad ook altijd als ik shit lees over hoe zielig anderen zijn.:roflol:

Nah, mij niet meer. Compassie man, compassie:)

Telkens die waardeloze verwijzingen dat de te lezen literatuur op sharepoint staat. HET STAAT ER NIET, telkens weer apart inloggen bij databanken om ze op die manier te krijgen... Als school nou ook is een keer hun voorbereiding doet dan scheelt het mij weer werk.

Mijn moeder moet rond komen van 20,- per week, ze betaald zelfs al geen ziektekostten meer omdat dat niet te doen is.. Daarom voel ik me nog schuldiger dat ik een kansloze ex-militair ben zonder diploma's en een goed betaalde baan..

Precies hetzelfde hier, ik betaal al maanden de huur van mijn moeder, omdat er bijna geen werk meer is in haar vakgebied. Ze leert nu een ander beroep, maar zoals gewoonlijk moet ze eerst minimaal 2 jaar studeren voor ze aan de slag kan. Dat feel wanneer je iedere maand voor noppes werkt.

Respect Hoody. Ik zou zoiets echt nooit voor iemand anders over hebben.

Ja, dat is fijn idd:)

Ik ben NIET jong, ja mijn gedrag uitspraken hier op dit forum kom ik zo over..
Heb verkeerde keuzes gemaakt in mijn leven en veel dingen zaten mij JA mij tegen waardoor vaak mijn route al bepaald werd... Helaas geen vader gehad die mij een trap de goede kant opgaf, geen mentor/adviseur in mijn leven gehad..
En deze naam heb ik genomen omdat je wel degelijk "Gifted" moet zijn met je genen om een bodybuilder te kunnen worden... En dat heb ik dus niet, vandaar..
Verder hoef ik geen aandacht of medelijden te hebben, dank U!

Heb verkeerde keuzes gemaakt in mijn leven en veel dingen zaten mij JA mij tegen waardoor vaak mijn route al bepaald werd... Helaas geen vader gehad die mij een trap de goede kant opgaf, geen mentor/adviseur in mijn leven gehad..
En deze naam heb ik genomen omdat je wel degelijk "Gifted" moet zijn met je genen om een bodybuilder te kunnen worden... En dat heb ik dus niet, vandaar..

Hoe oud ben je dan?

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 21:50 ----------

Precies hetzelfde hier, ik betaal al maanden de huur van mijn moeder, omdat er bijna geen werk meer is in haar vakgebied. Ze leert nu een ander beroep, maar zoals gewoonlijk moet ze eerst minimaal 2 jaar studeren voor ze aan de slag kan. Dat feel wanneer je iedere maand voor noppes werkt.

Knap joh, heel lief dat je dat voor haar doet, nja..meer dan normaal lijkt me..is toch je moeder :)

Ik heb van de zomer nog gezwommen in t zwembad van een woningcoöperatie directeur :)

Kan ze eigenlijk geen bijstand krijgen als ze toch in huurhuis woont?

Soms gaan dingen niet zoals je wil. Soms maak je keuzes waar je later spijt van hebt en soms wordt je een kant opgejaagd waardoor dingen je niet meezitten maar echt totaal tegenzitten. Maar dat alles maakt niet de persoon die jij bent! die persoon maak jij met wat jij wil en kan en misschien nu nog beter kan doen in je keuzes en kansen die nog kunnen gaan komen. Helaas had je geen pa en mentor om je te schoppen. Maar neemt niet weg dat jij wel beseft hoe het gegaan is en dat het beter anders had kunnen zijn.
Je hoeft niet gifted te zijn om je doel te bereiken en om te doen wat jij op dit moment wilt. Enkel je inzet en jij als persoon zijn daarvoor nodig. En ik denk dat jij best een doel hebt wat je kan bereiken.
en nee.. dat zeg ik niet uit medelijden of aandacht oid.... eerder een stukje ervaring...helaas

Ik heb van de zomer nog gezwommen in t zwembad van een woningcoöperatie directeur :)

Kan ze eigenlijk geen bijstand krijgen als ze toch in huurhuis woont?

Je hebt geluk dat ik je mag, jij als miljonair nog even zout op de wond gooien, nice.
Kan ze niet krijgen omdat ze nog heel weinig werkt. maar verder is dit niet boeiend hoor dus laat 't.

Nat :(
Plus verkouden
Losing

Je hebt geluk dat ik je mag, jij als miljonair nog even zout op de wond gooien, nice.
Kan ze niet krijgen omdat ze nog heel weinig werkt. maar verder is dit niet boeiend hoor dus laat 't.

Haha :p

Nee maar vind t serieus raar, volgens mij op t moment dat je minder dan de bijstand norm verdient heb je gewoon recht op bijstand danwel gedeeltelijke bijstand.

Al weet ik niet hoe t zit als je studie doet...

:fuu: net epic harde kramp in men hamstring gehad, dacht even dat het niet over ging! En natuurlijk knal ik nog eens loei hard tegen men bureau toen ik de kramp probeerde weg te krijgen

Haha :p

Nee maar vind t serieus raar, volgens mij op t moment dat je minder dan de bijstand norm verdient heb je gewoon recht op bijstand danwel gedeeltelijke bijstand.

Al weet ik niet hoe t zit als je studie doet...

Ze krijgt al alles wat ze kan krijgen, en dat is bijna niks als je nog als ''zelfstandige'' werkt. Pas als ze 100% stopt, of in loondienst had gewerkt, krijgt ze meer. 't probleem is dat ze al 30 jaar + als zelfstandige gewerkt heeft, en dus niet in loondienst, dan krijg je nou eenmaal bijna niks van de overheid.. Nu genoeg hierover:roflol:

Zin in een sigaret :(

Terug
Naar boven