XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jij hebt toch al medisch rekenen gehad? Moet te doen zijn dan.
Jah klopt, weet niet exact hoe het gaat worden. Volgens mij krijgen ze niet eens wiskunde maar gewoon rekenen :roflol: mijn apotheker had srs een rekenmachine nodig om 15x8 uit te rekenen.

Als ik me in anatomie echt verdiep dan ben ik al heel ver, stond altijd een 8 ervoor zonder wat ervoor te doen maar dat was op HAVO niv

Jah klopt, weet niet exact hoe het gaat worden. Volgens mij krijgen ze niet eens wiskunde maar gewoon rekenen :roflol: mijn apotheker had srs een rekenmachine nodig om 15x8 uit te rekenen.

Als ik me in anatomie echt verdiep dan ben ik al heel ver, stond altijd een 8 ervoor zonder wat ervoor te doen maar dat was op HAVO niv

Als het goed is mag jij je voorbereiden op die toets, je hoort dan wat studeerwerk te krijgen, dan moet het zeker te doen zijn.

Schouder gisteren al overbelast met crosstrainer naar boven sjouwen... Nu ook mijn rug en armen lichtelijk in puin omdat we met 8 man een zware band de productielijn in moesten trekken... 40 meter.. pffff.. de aandrijving kon het niet aan....
Hopen dat de pijn morgen met trainen niet te erg in de weg zit... :( wil mijn DL verhogen.

Bah, gaat weer lekker zo te lezen..Sterkte!

Als het goed is mag jij je voorbereiden op die toets, je hoort dan wat studeerwerk te krijgen, dan moet het zeker te doen zijn.
http://www.ccvx.nl/

Daar staat dus een voorbeeld. Heb even een vraag, dus als ik 1e ben moet ik de uni dus bellen en vragen dat ik een 21+ toets wil maken om toegelaten te willen worden, krijg ik dan leerstof van hun mee? (boek ofz)

Edit : Natuurkunde is t*ring moeilijk zeg :roflol: hoop toch dat ik uit een boek uitleg ofz kan krijgen anders no way dat ik dat haal. Anatomie is geen prob

Gvd hond had in mn bed gepist

RatjA of sjefkuh

Ratja. Snap niet waarom die dat nou doet.
Sjefkuh woont niet bij mij

Soms zou je toch willen dat Onze Lieve Heer twee keer nadacht over de voortvloeisels van zijn scheppingen.

Kaart gekregen :mad:

Ratja. Snap niet waarom die dat nou doet.
Sjefkuh woont niet bij mij

Dat is meestal frustratie ( uit gebrek aan aandacht ); mits ze het bewust doet. Dus dat ze echt gaat zitten en plassen.
Heeft vaak ook niets met uitlaten te maken, maar gewoon met spelen/knuffelen. Misschien is ze een gevoelig type.

Dat is meestal frustratie ( uit gebrek aan aandacht ); mits ze het bewust doet. Dus dat ze echt gaat zitten en plassen.
Heeft vaak ook niets met uitlaten te maken, maar gewoon met spelen/knuffelen. Misschien is ze een gevoelig type.

Sinds het overleden van de andere hond is hij heel erg aanhankelijk geworden. En sindsdien slaapt ie dus ook mee boven want hij ging steeds beneden tegen de deur springen en huilen (mist zn maatje/moeder figuur).

maar nu is het wel afgelopen. vond het toch al vrij vervelend maar werd wakker en voelde wat is het hier toch ineens nat

Sinds het overleden van de andere hond is hij heel erg aanhankelijk geworden. En sindsdien slaapt ie dus ook mee boven want hij ging steeds beneden tegen de deur springen en huilen (mist zn maatje/moeder figuur).

maar nu is het wel afgelopen. vond het toch al vrij vervelend maar werd wakker en voelde wat is het hier toch ineens nat

Ah, dat verklaart een hoop. Kan je die andere hond (sjef ) er niet een tijdje bijzetten?
Op bed laten is overigens geen goed idee, dat is de plek in huis die het meest naar jou (baas) ruikt. Je laat haar in feite in jouw nest wat die gevoelens alleen maar nog meer aanwakkeren. Nu ben jij haar maatje ipv haar leider.

Heeft ze geen bench?

Ik woon bij mn vader en sjefke is de hond van mn moeder. Maar hij vind t niet leuk met die hond.

Hebben geen bench nee. Hond is overdag ook vaak met mn vader mee onderweg. Word er af en toe niet goed van hij moet altijd mee haha. Op de computer stoel ligt ie achter me. Op de bank komt ie meteen erbij zodra ik de bank aanraak. En dan wil die onder mn arm. Als ik 10 min weg bem em terug kom piept ie van blijdschap.

Maar hij zal toch ooit er weer aan moeten wennen om alleen beneden te slapen

Terug
Naar boven