XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mmkay, je eigen nog een compliment geven maakt het wel helemaal af..
Benieuwd wat je doet tegen men evo (615pk) aangezien pk toch niet veel uitmaakt..

:roflol: Ik heb me voorgenomen niet meer aan straatraces te doen, dit was een uitzondering.

Rijstijl is dan ook: overal waar een auto kan rijden mag je rijden. Vorige keer backfirede dat toen we midden in een voetgangersgebied terecht kwamen en overal paaltjes stonden.

Stonden we daar met een poker-face toen 2 agenten langs kwamen lopen

ik kan niet leren van slides.

Niet mijn auto helaas, ding was net voor onderhoud geweest dus moest ff ritje maken om uit te proberen en toen terug naar baasje brengen.

Prima werk met een dure middenklasse auto naar klant rijden en vervolgens met auto van klant terug rijden zodat die onderhouden kan worden.

Al zie ik t niet meer als werk maar meer gratis plezierritjes maken :roflol:

Dure middenklasse auto??? M5 kost meer dan een ton, niet echt een middenklasse auto als je t mij vraagt.

Voor mij toch wel de story hoe ik m'n BSc heb behaald.

Ja van de slides leren is prima, dan nog een sv halen via de uni en je bent g2g

@#%@!%#@%#%@#%$#@%$#@%@#$%@#$

Vanaf vanochtend druk op school > thuis snel eten, eten inpakken/sportspullen en op naar me werk > na me werk snel door naar de gym, omkleden etc. ZIT GVD ME SPORTBROEKJE NIET IN ME TAS, GRRRRRRRRR@#$@%#@

Plan je alles netjes, eten alles mee. Vergeet je dat verrekte schijtbroekje, en in me spijkerbroek kan ik niet squatten/ in de onderbroek was ook geen optie en GRRRR.

1x gehad, gewoon in mn spijkerbroek gaan sporten :p

cortisol

good-morning-let-the-stress-begin.jpg

• Like
Waarderingen: LM
vaag gevoel laatste tijd, als ik in bed lig heb ik af en toe dat me adem gewoon stokt voor 1 seconden, draai dan ook helemaal weg met me ogen alsof ik flauw val, dan moet ik mezelf dwingen een flinke teug lucht te nemen en dan is het weg.

Lekker rijlessen met keelontsteking en verkoudheid. Maarja moet wel.

Onderin de squat uitgeademd, ik zeg even men leven voorbij flitsen

vaag gevoel laatste tijd, als ik in bed lig heb ik af en toe dat me adem gewoon stokt voor 1 seconden, draai dan ook helemaal weg met me ogen alsof ik flauw val, dan moet ik mezelf dwingen een flinke teug lucht te nemen en dan is het weg.

Slaap je op je rug?

vrouwen...

K*tblokker, bestel je er een tv (32 inch) om keihard GTA 5 te kunnen spelen, word hij pas morgen geleverd terwijl ik 'm gisterochtend besteld had en er op de site keigroot word geadverteerd met "Voor 2 uur besteld, volgende dag in huis".

Ga er dan niet mee lopen adverteren als je je er toch niet aan houd, stelletje inferieuren.

sterkte!

K*tblokker, bestel je er een tv (32 inch) om keihard GTA 5 te kunnen spelen, word hij pas morgen geleverd terwijl ik 'm gisterochtend besteld had en er op de site keigroot word geadverteerd met "Voor 2 uur besteld, volgende dag in huis".

Ga er dan niet mee lopen adverteren als je je er toch niet aan houd, stelletje inferieuren.
TV bij de blokker ???

''Op werkdagen voor 14:00 uur bestellen is morgen in huis. Volg de Track & Trace code, die u per e-mail ontvangt, voor de actuele status van uw bestelling. Dit geldt niet voor grote en/of zware artikelen. ''

Nu is de vraag; wát geldt niet voor zware producten? :p

33 vrouwen geintresseerd op Baddoo (fake acc)

1 vrouw geintresseerd op Baddoo (echt acc)

**** this

Terug
Naar boven