schlongdong
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf men vader heeft zondag men ramen geschilderd en net een 2e laag gegeven. Kamer stinkt nu keihard naar de verf, moet wrs beneden slapen![]()
Juist chill toch? Hoorde wel dat die r8 van michael op een gegeven moment gone is

Omdat ik een arme student ben, en dus geen geld heb voor een thuisbioscoop. Toch wil ik wel graag een redelijk groot scherm (80cm is prima, zit er nog geeneens 2 meter vanaf), en als je dat in full hd wilt betaal je meteen de hoofdprijs. De resolutie is prima voor de dingen die ik wil doen, meeste games en films ondersteunen 1920 x 1080p niet eens, en het verschil tussen beide is op een kleiner scherm nauwelijks te merken (tenminste, thuis heb ik wel een full hd tv maar veel verschil kan ik niet ontdekken).
En waarom bij de blokker? Omdat ik toevallig deze aanbieding daar tegenkwam. Verder mag die winkel en alle andere filialen van mij direct gebombardeerd worden met anthrax.
Wtf men vader heeft zondag men ramen geschilderd en net een 2e laag gegeven. Kamer stinkt nu keihard naar de verf, moet wrs beneden slapen![]()
****ing debiele t**fus josti's die zichzelf grafisch ontwerper noemen en dan de meest afschuwelijke en inconsistente website layouts ooit maken die ik vervolgens moet gaan implementeren. Ik ben t**fus 220 CSS regels verder om een BIZAR simpele 2-column layout te implementeren omdat die h**ren mong**l de 'grafisch ontwerper' IEDERE PAGINA lichtelijk anders heeft. Dan weer een andere font, dan weer andere font-size, dan weer andere positionering van de paragrafen, dan weer wel symbolen in de achtergrond van de content, dan weer niet (en ook weer steeds op verschillende plekken), etc. etc. KANKER! Zoek een touw en hang jezelf op, je bent niet gemaakt voor het leven als je als grafisch ontwerper je layouts niet eens 'n beetje normaal kan ontwerpen, de t*ring. Had ik al gezegd dat ie de layout had aangeleverd alszijnde 4000 pixels breed? En nee het is geen responsive layout oid.
En oh ja, de layout is afschuwelijk web 1.0 t**fus.
Klant gebruikt courier in z'n PSD, ik gebruik courier in m'n CSS. Blij toe dat ie zelf inziet dat zijn eigen keuze kudt is met dt. Echter reageert ie het op de verkeerde persoon af, mij i.p.v. zichzelf.
Ik heb al jaren een 40 inch full HD scherm.
Rijke Tata jeweettoch
Vervolg: website niet goed, want pas niet 100% op de iPad in portrait mode (no shit, website is niet responsive), en ik citeer:
Klant gebruikt courier in z'n PSD, ik gebruik courier in m'n CSS. Blij toe dat ie zelf inziet dat zijn eigen keuze kudt is met dt. Echter reageert ie het op de verkeerde persoon af, mij i.p.v. zichzelf.

Vervolg: website niet goed, want pas niet 100% op de iPad in portrait mode (no shit, website is niet responsive), en ik citeer:
meen ju niet.. ik kon hem namelijk na een missie niet meer in mijn garage vinden. en ik ben nog maar op 42%![]()
boy that escalated quikly....
Ik citeer:And such is de life of a web developer.
Klinkt bekend, hoewel niet zo extreem
Die mafkezen houden nooit rekening met de implementatie. Bovendien zou een webdesigner moeten weten dat je begint met kiezen van kleurschema, paar lettertypen uitkiest (1, misschien 2 i.v.m. kopjes), ontwerpt aan de hand van bepaalde formaten, eventueel 960gs of de responsive versie daarvan. Na die shit pas beginnen met een passend ontwerp maken, maar neeuuujjj hoor.
Ja wtf, hij levert een t**fus lelijke GRUWELIJK INCONSISTENTE layout van 4100 pixels breed, vervolgens doe ik nog m'n best om er wat van te maken, en dan gaat ie dat zeggen. opt**fen, m'n volgende reactie begint dan ook met: 'Ik vind het heel leuk voor hem dat ie z'n eerste stapjes in het web design probeert te zetten (...)' (contact verloopt via een intermediair).Ik vind het tot nu toe lelijk en zonder "gevoel" gedaan door de webfiguur...
Ik zie nu zelfs dat ie op 1 pagina een heel andere font hanteert.Het CBR heeft me dag flink aangerand...
---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 00:04 ----------
boy that escalated quikly....
last van frustraties angelus?
Ik heb al jaren een 40 inch full HD scherm.
Rijke Tata jeweettoch

2x een mok koffie over de vloer, een naaktslak tussen mijn tenen, boodschappen opgeruimd in de vriezer wat ik nu had willen klaarmaken, uit een broek gescheurd, die poezel die naar buiten glipt en languit op de weg gaat liggen, bij terugkomst de oude demente oppashond in huis geplast,...
This is gonna be good!![]()