AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

''Op werkdagen voor 14:00 uur bestellen is morgen in huis. Volg de Track & Trace code, die u per e-mail ontvangt, voor de actuele status van uw bestelling. Dit geldt niet voor grote en/of zware artikelen. ''

Nu is de vraag; wát geldt niet voor zware producten? :p

En definieer groot en zwaar, want nu kunnen ze gewoon elk product te laat bezorgen onder het mom van 'Ja sorry, dit was te groot/zwaar".

Nou ja, morgen dat ding aansluiten en hopelijk is het dan allemaal gelukt. Één dag is ook niet zo'n ramp, maar adverteer er dan gewoon niet mee.

En definieer groot en zwaar, want nu kunnen ze gewoon elk product te laat bezorgen onder het mom van 'Ja sorry, dit was te groot/zwaar".

Een tv behoort wel tot de categorie groot en zwaar.
Ze hadden er beter maten bij kunnen zetten inderdaad :p

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 13:56 ----------

OT:

Wil me net omkleden om te gaan trainen; hevige steken in mn buik..
Hopelijk gaat trainen nog, die pr op deadlift moet er komen!

K*tblokker, bestel je er een tv (32 inch) om keihard GTA 5 te kunnen spelen, word hij pas morgen geleverd terwijl ik 'm gisterochtend besteld had en er op de site keigroot word geadverteerd met "Voor 2 uur besteld, volgende dag in huis".

Ga er dan niet mee lopen adverteren als je je er toch niet aan houd, stelletje inferieuren.
Waarom koop je een tv die niet HD is, van een onbekend merk is, een krappe 81 centimeter meet, en een matige resolutie heeft van 1366x768 bij een winkel die kaarsen en pannen verkoopt?

Waarom koop je een tv die niet HD is, van een onbekend merk is, een krappe 81 centimeter meet, en een matige resolutie heeft van 1366x768 bij een winkel die kaarsen en pannen verkoopt?

Omdat ik een arme student ben, en dus geen geld heb voor een thuisbioscoop. Toch wil ik wel graag een redelijk groot scherm (80cm is prima, zit er nog geeneens 2 meter vanaf), en als je dat in full hd wilt betaal je meteen de hoofdprijs. De resolutie is prima voor de dingen die ik wil doen, meeste games en films ondersteunen 1920 x 1080p niet eens, en het verschil tussen beide is op een kleiner scherm nauwelijks te merken (tenminste, thuis heb ik wel een full hd tv maar veel verschil kan ik niet ontdekken).

En waarom bij de blokker? Omdat ik toevallig deze aanbieding daar tegenkwam. Verder mag die winkel en alle andere filialen van mij direct gebombardeerd worden met anthrax.

Wat een k*t zooi afgelopen weekend opstap op me bek gegaan op de wc.. 2 voortanden doormidden en hersenschudding aan over gehouden. Wou ik vandaag weer proberen om na school en al ma helaas, kan me niet concentreren ben wazig moe lam chagrijnig gewoon alles is KUtttttttttttttttttttttttt

Omdat ik een arme student ben, en dus geen geld heb voor een thuisbioscoop. Toch wil ik wel graag een redelijk groot scherm (80cm is prima, zit er nog geeneens 2 meter vanaf), en als je dat in full hd wilt betaal je meteen de hoofdprijs. De resolutie is prima voor de dingen die ik wil doen, meeste games en films ondersteunen 1920 x 1080p niet eens, en het verschil tussen beide is op een kleiner scherm nauwelijks te merken (tenminste, thuis heb ik wel een full hd tv maar veel verschil kan ik niet ontdekken).

En waarom bij de blokker? Omdat ik toevallig deze aanbieding daar tegenkwam. Verder mag die winkel en alle andere filialen van mij direct gebombardeerd worden met anthrax.
Volgende generatie consoles en HD films supporten 1080p. Voor zo'n 50 euro meer had je gewoon een full hd van Philips o.i.d. gehad.

Uh?

Veel shit ondersteunt 1080p. Verschil is HEEEL goed te merken op een 32" tv.

Ik kocht mijn Samsung 32" full HD led (mind you, niet OLED) tv toen led net een beetje opkwam. Betaalde 700 euro of zo en dat is echt jaren terug. Tegenwoordig heb je een betere tv dan dat voor ~300.

---------- Post added 24 September 2013 at 15:58 ----------

Volgende generatie consoles en HD films supporten 1080p. Voor zo'n 50 euro meer had je gewoon een full hd van Philips o.i.d. gehad.

oh en dit.

Ach ja, zoals ik al zei, voor mijn doeleinden is het prima. Volgende generatie console gaat er sowieso niet komen, en films kijk ik bijna nooit op tv omdat ik altijd 's avonds train. En anders is het wel een of andere download die ik met vrienden kijk. Zolang ik er GTA 5 op kan spelen en af en toe beetje tv kijken vind ik het best.

Heb je eindelijk lekker weekend, zetten ze de klopboor om 8:30u in de muur. Na een half uur hopen dat het voorbij zou gaan, om 9 uur uit bed gekropen, -ochtend ritueel- gedaan.. Houden ze potverdomme op om 9:30u met de hele verbouwing... fml

Heb je eindelijk lekker weekend, zetten ze de klopboor om 8:30u in de muur. Na een half uur hopen dat het voorbij zou gaan, om 9 uur uit bed gekropen, -ochtend ritueel- gedaan.. Houden ze potverdomme op om 9:30u met de hele verbouwing... fml

Ik had dat ook, 3 maanden lang, echt schofterig :roflol:

Alle dingen met een teringgeluid doen ze als eerst en daarna is het stil.

Iemand werkende link naar 'kat' torrent site?
Is al 2e keer deze maand dat ze een link blokkeren (belgie)

erachter komen dat als je de oto van trevor/franklin pimpt ze altijd zo blijven, ook al rijd je ze 7438 keer naar de t*fus

Wtf men vader heeft zondag men ramen geschilderd en net een 2e laag gegeven. Kamer stinkt nu keihard naar de verf, moet wrs beneden slapen :(

Terug
Naar boven