XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Godgloeiendegodvergodver....Heb zin in junkfood, drank & heeeel veeel cocaine :nanner: Maar ben met alles gestopt. Wat da fak moet ik doen. Uitzondering maken? Maar waar leidt die uitzondering naar toe? Waarom leer ik nooit van mijn fouten? O ja, ik ben een ezel en Moby klinkt goed:nanner: Mooobbbbbyyyyyyyyyy

Misschien eens bij de dokter de mogelijkheden voor euthanasie bespreken?

Stelletje pannenkoeken daar dan
Valt wel onder de garantie neem ik aan?
Het is gewoon de 2x dat ze lopen te kloten,
maar i krijg met spoed een heel onderdelen(plus dat tandwiel) pakket toegestuurd :cool:
nazorg is uitstekend maar dat komt waarschijnlijk omdat ze dit dagelijks mee maken...

Motor cover is overrated, als daar een steentje in komt dan ben je genaaid :roflol:

Op geen enkele auto van me had ik daar iets over heen
Ja het is geen mega probleem maar ik vind het wel behoorlijk dom dat je dat vergeet,
maar het schijnt een leerling te zijn geweest , figures :o

Motor covers die niet 100% gesloten zijn moet je er zelf altijd af halen.

Een steentje ketst gewoon weg op een draaiend tandwiel maar als er zon bescherm cover op zit dan blijft t steentje er in rond stuiteren.

Met jouw euro tandwieltjes valt dat nog wel mee maar ik heb t ook een keer zien gebeuren met 80 euro tandwielen waarbij eigenaar zo koppig was t kapje te laten zitten.

Slechte training gehad :(

42.5kg bor is toch een mooi gewicht?

Voor een chick? :p

En je dan al druk maken over 2,5kg krachtverlies? Pls :roflol: Drukte een half jaar geleden 8*90 zelf, nu amper 8*80 :treuren:

Ja :') Haha

Hmm, dat is ook wel jammer inderdaad.
Ik verwacht dalijk ook met mijn nieuwe eetschema (600 kcal cutten) dat ik geen vooruitgang ga maken :(
Ach, moet dan maar even :p

Maakt toch helemaal niet uit hoeveel gewicht je gebruikt..

Meh, tijd geleden was het 45 kg..toen weer 40
Dus baal er wel van. Nergens een pr, weer last van mn heupen..blegh
Nja kan niet altijd goed gaan, maar toch.

Dan moet je niet elke training tot je max gaan, dat staat je herstel in de weg. Ong 90% van je max trainen, en af en toe deloaden en aan het eind van deload kijken of je een nieuwe max hebt

Meh, tijd geleden was het 45 kg..toen weer 40
Dus baal er wel van. Nergens een pr, weer last van mn heupen..blegh
Nja kan niet altijd goed gaan, maar toch.

Als je last hebt van je heupen dan moet je ook met een boog om de legpress heenlopen. Er bestaat geen onnatuurlijkere houding voor je heupen dan die op een legpress.

Maakt toch helemaal niet uit hoeveel gewicht je gebruikt..

Jawel :p

Dan moet je niet elke training tot je max gaan, dat staat je herstel in de weg. Ong 90% van je max trainen, en af en toe deloaden en aan het eind van deload kijken of je een nieuwe max hebt

Ja dat ga ik straks inderdaad ook niet doen, ik wil nu nog teveel maar weet dat ik dalijk sowieso niet tot de max moet gaan, maar dat is oké.

Als je last hebt van je heupen dan moet je ook met een boog om de legpress heenlopen. Er bestaat geen onnatuurlijkere houding voor je heupen dan die op een legpress.

Tijdens het liefdespel komt ze wel vaak op z'n positie te liggen imo :)

Terug
Naar boven