- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Ik realiseerde me dat ik pas over 2 weken mijn vriend weer zie en dat is stresserend aangezien we er pas 2 bij elkaar zijn en ik dus niet weet hoe dat zal gaan.
3.5 week toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik realiseerde me dat ik pas over 2 weken mijn vriend weer zie en dat is stresserend aangezien we er pas 2 bij elkaar zijn en ik dus niet weet hoe dat zal gaan.
turken scoren nog relatief slecht (of goed als je wil)
Die ****ing Polen zijn ook niet te geloven![]()
Ik voelde me vandaag echt vrouw met mn hakken in de bus, ik viel niet om! Daarna drumles gehad en dat ging goedVandaag een vriendin uit (waar was het ookalweer?) Noorwegen op bezoek
En ook nog een date met de leukste jongen van de wereld
Ik ben zo gelukkig en voel me zo vrouw!!
OT: chagrijnig..
Is dat zo? Ik heb al weken/maanden last van verstopte oren. Het is weg en dan komt het weer. GEen idee of dit nou iets psychisch of lichamelijks isEr is wel een virus in omloop die de werking van je binnenoor verstoort. Me ma had het ook een paar weken geleden, komt in vlagen, soms van een paar uur, en kan erg hevig zijn.

nu wil ze mij laten testen op AAS 

Ben al een paar dagen wat sjagerijnig, k*t dag op het werk, behoorlijk wat last van men heup, totaal geen eetlust en moet straks nog weg terwijl ik geen zin heb
Daarnet een kleine 'discussie' gehad over het eten met men moeder, werd ze mad en dacht ze dat ik een roid rage hadnu wil ze mij laten testen op AAS
![]()
wat lach je :S Je bent betrapt met anaboleuh jonguh :S

alleen een beetje beurs en zuur! Maar dat mag de pret niet drukken, want morgen zit ik met me blije b**kes aan het strand in de zon!Dat als je op je (snor)scootertje rijdt en je een wesp op je ooglid krijgt, die er dan probeert af te slaan en hij zo zonder pardon eventjes bedenkt je in je ooglid te steken. Waarop ik toch wel schrik en vol in de ankers ga. Om vervolgens met een grafklap op de grond terecht te komen (reed ong. 50). Gelukkig niks gebroken, scootertje deed het gelukkig ook nogalleen een beetje beurs en zuur! Maar dat mag de pret niet drukken, want morgen zit ik met me blije b**kes aan het strand in de zon!
Wat een achterlijke mogool is dat zeg, zelden zo'n belachelijk filmpje gezien. Vond het ook echt niet grappig ofzo
Inteelt dan krijg je dat! Sneu ook van die journalist dat hij er zo mee door ging na 3x koekoek was ik t ook wel zat.
Elleboog op me neus gehad vandaag met voetbal. Doet best veel pijn nog als ik er aan zit. Niet blauw of dik gelukkig.
Waarom?