XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

***** koppijn :( nu slapen, als dat lukt

Ma die van de trap af tieft waardoor t alarm af gaat

Mijn oren :fuu:

Je moeder of een elektrisch apparaat ?

Hahaha je moeder flikkert van de trap af en jij klaagt over je oren :roflol:

Ja alarm gaat achterlijk hard :o

Is maar goed dat ik niet in een rijtjeshuis woon anders was t hele blok wakker van die t*ring herrie

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 00:37 ----------

Je moeder of een elektrisch apparaat ?

Nee alarm deed pijn

Mijn ma zou er niet eens bovenuit kunnen schreeuwen al zou ze t willen

Rijtjeshuizen zijn voor arbeiders......

Mijn oma woont in een rijtjeshuis van een half miljoen, denk niet dat een arbeider dat zou kunnen betalen :roflol:

Mijn opa woont in een huis dat hij zelf gebouwd heeft wat ondertussen meer dan 750k is en hij was een arbeider..

De prijzen van huizen zijn nogal gestegen de afgelopen 20-30 jaar..

Mijn opa woont in een huis dat hij zelf gebouwd heeft wat ondertussen meer dan 750k is en hij was een arbeider..

De prijzen van huizen zijn nogal gestegen de afgelopen 20-30 jaar..
In
Mijn tante woont in een zelfgebouwde villa dat zeker 1.5miljoen kost daar zit ook een flinke lap grond bij :D. De buren hebben een villa te koop staan dat ietsje kleiner is voor 1,1 miljoen.

Edit: ik overdrijf meer richting de 1,2 miljoen?

Mijn buurman was miljonair toen hij zijn huis van 400.000 euro kocht.
Dan wel zonder hypotheek.

OT: nu al wakker :/ veelste vroeg..plus heb voor de derde keer een mug vermoord -.-'

geen overwinning voor de mensheid dan
shame on thou

gisteren een levering niet doorgekomen, pa heeft dus amper kunnen werken, loopt nu gefrustreerd erdoor dus we gaan heel de garage uitcleanen en het gerief er terug inzetten(nutteloos werk want na een dag is dat terug vuil), een extra gat boren en maken voor de afvoer, en dat is nog maar het begin.

Op zondagochtend natuurlijk.

I ****ing hate workaholics.

is dit het verkapte kijk hoeveel geld mijn familie heeft topic geworden?

Mijn oma woont in een rijtjeshuis van een half miljoen, denk niet dat een arbeider dat zou kunnen betalen :roflol:
359rw8.jpg

is dit het verkapte kijk hoeveel geld mijn familie heeft topic geworden?
Idd

Vermogen hebben in NL :roflol:

Of je moet echt multi zijn, dan kan je nog wat maar belastingstelsel hier is gewoon crimineel, ik hou echt van Holland en ben er wel voor om terug te investeren in de maatschappij en de infrastructuur maar de belastingen gaan gewoon te ver, veels te ver.

Terug
Naar boven