- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wil ju myn jack aan?
Dat zou goed kunnen. Al vreet ik wel vaker hele lege strippen leeg als ik onder invloed ben. Merk ik pas als ik de volgende dag wakker word. Sterker nog, een paar dagen terug lag heel mijn kamer op zijn kop en had ik alle spullen verstopt op plekken waar het niet thuis hoort. Opeens lag er een pan op mijn vensterbank, en de wekker in de WC. Dacht eerst dat er ingebroken was, maar realiseerde mij al gauw dat dit een "bijwerking" was van de zolpidem. Was wezen slaapwandelen of zo

ill try k
Dit, vind ik wel zo irritant

Te zware pre workout maaltijd waardoor je slaperig wordt misschien?gvd
totaal geen zin meer in trainen
heb ik ook altijd wanneer ik ga bulken he da fuk
iemand idee waar dit door komt?
ik neem geen pre workoutsTe zware pre workout maaltijd waardoor je slaperig wordt misschien?
Te zware pre workout maaltijd waardoor je slaperig wordt misschien?
Bedoel geen pre-workout, maar de laatste maaltijd die je neemt voordat je gaat trainenik neem geen pre workouts
hele dag door geen zin in dingen
****ing downie
inb4 barbellmaniak topics
ik neem geen pre workouts
hele dag door geen zin in dingen
****ing downie
inb4 barbellmaniak topics
wat is je roidstackgvd
totaal geen zin meer in trainen
heb ik ook altijd wanneer ik ga bulken he da fuk
iemand idee waar dit door komt?

Als je een vochtstack neemt heb je niet zin in trainen, heb ik ook. Maar als je eenmaal traint is het np.
ja geen zin in trainenAls je een vochtstack neemt heb je niet zin in trainen, heb ik ook. Maar als je eenmaal traint is het np.
Voel me ook echt enorm dik man pff
ja geen zin in trainen
maar als ik train dan voel ik me beest haha
misschien b12 bijnemem?
Stoppen met deca manja geen zin in trainen
maar als ik train dan voel ik me beest haha
misschien b12 bijnemem?