Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Voor zover ik weet slapen ze op hun ZIJ. De schouder maakt het erger..doordat je hoofd ondersteunt wordt door een hoog kussen, je romp ondersteunt wordt door je schouder en je nek door niks (en de zwaartekracht gewoon zijn werk doet) hangt je nek naar beneden.

Edit: jij noemde: dikker kussen. Geen: speciaal curve kussen.

Hoody heef toch gelijk, ga er nou niet steeds tegen in. Hijs psychiater

Aha, een soort van risperdal dus.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 13:05 ----------

Wat wil je niet begrijpen aan een ''curve'' kussen? Lees alles even rustig door.
Zoiets dus, wat je nek dus in verhouding zet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is lezen toch een mooi iets he.

Jij adviseerde tot 2 keer toe: een dikker kussen.
Jij komt nu ineens met zo'n debiel ding..

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 13:15 ----------

Zei-liggers hebben ook een dikkere kussen nodig dan rug/buik-liggers. Je hoofd moet namelijk zo liggen, dat je nek parallel aan je ruggengraat/midden-rug zit. Is je kussen niet dik genoeg, dan komt er een kleine knik in je nek, die op den duur een blessure kan worden.

Dikkere kussen kopen. Het is heel simpel, de natuurlijke (gezonde) houding van het menselijk lichaam is van bekken tot de top van je hoofd in 1 parallelle lijn, die gezonde houding dien je dus ook tijdens rust aan te houden, aangezien slaap/rust zo'n 1/3 van je dag inhoudt.

Voor het geval je het flikt om te editten :)
Nu hou ik op ;)

Nu hou ik op ;)

Wedden dat je blijft doorgaan? :trollface:

Nu hou ik op ;)

Jij wilt dus beweren dat dit geen kussen is? Je kan zelf toch ook bedenken, dat een dunne versie van de ''curve'' kussen, niet functioneel is.

Gaat het wel een beetje, Hell?

Wedden dat je blijft doorgaan? :trollface:

Ja tuurlijk blijf ik doorgaan, tenzij hij echt zo dom is dat hij niet snapt dat een dikker kussen niet altijd een curve kussen is en een curve kussen niet altijd een dikker kussen is :roflol:

Jij wilt dus beweren dat dit geen kussen is? Je kan zelf toch ook bedenken, dat een dunne versie van de ''curve'' kussen, niet functioneel is.

Gaat het wel een beetje, Hell?

Een dunne versie van een curve kussen kan best functioneel zijn. Zoals ik hierboven al zeg: een curve kussen is niet altijd een dikker kussen en andersom dus.
Als jij zegt: dikker kussen.
Welke debiel denkt dan gelijk: OH hij bedoelt een curve kussen!!!

Jij blijkbaar.

Ja het gaat heel goed :D

Ja tuurlijk blijf ik doorgaan, tenzij hij echt zo dom is dat hij niet snapt dat een dikker kussen niet altijd een curve kussen is en een curve kussen niet altijd een dikker kussen is :roflol:

Een dunne versie van een curve kussen kan best functioneel zijn. Zoals ik hierboven al zeg: een curve kussen is niet altijd een dikker kussen en andersom dus.

Jij blijkbaar.

wat nou als hij een dikkere versie van het curve kussen bedoeld? Of zijn die er maar in 1 versie?

wat nou als hij een dikkere versie van het curve kussen bedoeld? Of zijn die er maar in 1 versie?

Ze zijn er in veeeeel verschillende maten, daarom snap ik niet dat hij zegt: dikker kussen, en ervan uit gaat dat iedereen wel snapt dat hij een curve kussen bedoeld :p

Principe hetzelfde als dat ik zeg: een dikker matras, terwijl ik eigenlijk bedoelde: een boxspring matras. :o

Jij blijkbaar.

Lieve schat, zelfs een curve kussen, blijft een kussen.

Voor de laatste keer, daarna geef ik echt op:

Waarom denk jij dat een ander weet dat jij: een dikker curver kussen, bedoelt?

Lieverd, ik zit je maar te plagen. Ja ik had wat specifieker moeten zijn over de kussen type.
Je hapt wel lekker trouwens.

Grandma_-_What_is_this_i_don%27t_even.jpg

Ik stel het cutte nu al 5 weken uit.
Morgen moet het echt gaan gebeuren:(

Potverdomme, avond trainen is niet meer te doen hier, veelste druk en steeds trainingsmaatjes die mee willen trainen, zodat ik de helft van mijn training bezig ben gewichten te verplaatsen, waardoor ik letterlijk mijn squat PR misliep vandaag (mijn onderug was al burnt-out). Ik moet even heel snel mijn schema omgooien, zodat ik lekker 's ochtends kan trainen. Letterlijk de laatste keer dat ik samen train, omdat dit ten koste gaat van mij PR's.

Terug
Naar boven