ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij zeggen niet wat we in een vrouw zoeken, en dan lieg ik niet![]()

****ing warm in de trein
Hebben ze verwarming op zn hoogst alsof t koud is
---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 16:35 ----------
****ing warm in de trein
Hebben ze verwarming op zn hoogst alsof t koud is
---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 16:36 ----------
****ing warm in de trein
Hebben ze verwarming op zn hoogst alsof t koud is![]()
Triest dat je het zo gaat spelen, in plaats van argumenten geven. Ik ben een van de weinigen in mijn omgeving die wél ingrijpt als ik iets zie dat niet in de haak is. Maar als je op deze manier wilt discussiëren, vind ik het prima. De reden dat "echte mannen" (volgens jouw definitie) verdwijnen, is dat er steeds meer mensen in een hogere sociaal-economische status belanden. Hoe hoger je sociaal-economische status, hoe minder agressiviteit je over het algemeen meemaakt. Dat is dan weer te herleiden naar de intelligentie van de desbetreffende persoon. Hoe minder intelligent, hoe groter de kans dat de persoon vaker in gevaarlijke situaties terecht komt. Je kunt ook precies uit jouw reactie zien bij welke groep jij hoort.Je kan ook precies uit de buthurt reacties zien wie onder schijtluisjes vallen![]()

Triest dat je het zo gaat spelen, in plaats van argumenten geven. Ik ben een van de weinigen in mijn omgeving die wél ingrijpt als ik iets zie dat niet in de haak is. Maar als je op deze manier wilt discussiëren, vind ik het prima. De reden dat "echte mannen" (volgens jouw definitie) verdwijnen, is dat er steeds meer mensen in een hogere sociaal-economische status belanden. Hoe hoger je sociaal-economische status, hoe minder agressiviteit je over het algemeen meemaakt. Dat is dan weer te herleiden naar de intelligentie van de desbetreffende persoon. Hoe minder intelligent, hoe groter de kans dat de persoon vaker in gevaarlijke situaties terecht komt. Je kunt ook precies uit jouw reactie zien bij welke groep jij hoort.![]()
Beide links zijn wetenschappelijk aangetoond, dus ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik het ene uit het andere concludeer, of zelfs heb verzonnen. Nu kun je mij wel beschuldigen van vooringenomenheid, maar jij bent degene die begon over schijtluisjes, en dat jij dus een "echte vent" bent. Ik pakte je enkel op dezelfde manier terug. Oh ja, en dat ik 3 uur de tijd nodig heb slaat natuurlijk nergens op, aangezien ik in de sportschool stond. Hoe lang ik daadwerkelijk heb gedaan over die post, kun jij überhaupt niet weten. En nu jij weer.Leuk hé, dat jij slechts 3 uur de tijd nodig hebt om met jouw pseudo-intellect een fallacy te bedenken, die vol met vooringenomenheid zit.
Moet jou wel een fijn gevoel geven, neem ik aan. Lekker hé?
Maar zo hebben we allemaal weer wat.
Wil je wat lenen ?
Triest dat je het zo gaat spelen, in plaats van argumenten geven. Ik ben een van de weinigen in mijn omgeving die wél ingrijpt als ik iets zie dat niet in de haak is. Maar als je op deze manier wilt discussiëren, vind ik het prima. De reden dat "echte mannen" (volgens jouw definitie) verdwijnen, is dat er steeds meer mensen in een hogere sociaal-economische status belanden. Hoe hoger je sociaal-economische status, hoe minder agressiviteit je over het algemeen meemaakt. Dat is dan weer te herleiden naar de intelligentie van de desbetreffende persoon. Hoe minder intelligent, hoe groter de kans dat de persoon vaker in gevaarlijke situaties terecht komt. Je kunt ook precies uit jouw reactie zien bij welke groep jij hoort.![]()
Beide links zijn wetenschappelijk aangetoond, dus ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik het ene uit het andere concludeer, of zelfs heb verzonnen. Nu kun je mij wel beschuldigen van vooringenomenheid, maar jij bent degene die begon over schijtluisjes, en dat jij dus een "echte vent" bent. Ik pakte je enkel op dezelfde manier terug. Oh ja, en dat ik 3 uur de tijd nodig heb slaat natuurlijk nergens op, aangezien ik in de sportschool stond. Hoe lang ik daadwerkelijk heb gedaan over die post, kun jij überhaupt niet weten. En nu jij weer.
Hoe kom je bij deze conclusie? Een nogal voorbarige conclusie als je het mij vraagt.Oh maak je geen zorgen hoor, ik trollde maar een beetje.
Ik speel graag eerst met mijn eten, net als een kat doet met een muis, voordat ik jou helemaal uit elkaar scheur. Bij deze:
Jij lift niet, sportschool argument invalid.
Ten tweede beweer je dus in principe dat intelligentie gelinkt is aan het wel of niet vaak beleven, van agressieve determinanten. Hiermee beweer je (indirect), dat mensen met een hoger intelligentie (wetenschappelijk aangetoond) minder agressief zijn, dan mensen met een gemiddeld/laag intelligentie.
Waarbij jij dus uiteindelijk deze absurde conclusie trekt: IQ =/= EQ <--
Wat natuurlijk maar weer bewijst, wat voor een schijtluis je bent.
Beide links zijn wetenschappelijk aangetoond, dus ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik het ene uit het andere concludeer, of zelfs heb verzonnen. Nu kun je mij wel beschuldigen van vooringenomenheid, maar jij bent degene die begon over schijtluisjes, en dat jij dus een "echte vent" bent. Ik pakte je enkel op dezelfde manier terug. Oh ja, en dat ik 3 uur de tijd nodig heb slaat natuurlijk nergens op, aangezien ik in de sportschool stond. Hoe lang ik daadwerkelijk heb gedaan over die post, kun jij überhaupt niet weten. En nu jij weer.