AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ben je een mong**l ofzo? Tuurlijk weet ik dat het f**got is maar ik zeg er gwn fagot van.

Weer een vieze maagd hiero die stoer moet doen achter zn pc, in real life kreeg je gelijk paar rake stompe vriend

lieve schat,
ben je boos,
denk dan aan mij,
dan ben je vanzelf weer blij.

lieve schat,
ben je boos,
denk dan aan ons,
en niet aan die natte spons!

lieve schat,
ben je boos,
denk dan aan jezelf,
of aan die lieve elf.

dus als je boos bent,
wees een vent!
en denk aan leuke dingen,
bijvoorbeeld waar we gister heen gingen

pluk een roos.

Stop hem in je hol.

Dan heb je een roos in je hol.
137668438669.jpg

137668438669.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
137668438669.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pluk een roos :roflol:

Zo verkouden als de pest...:(

Lunges!
Heb morgen sowieso een rolstoel nodig, Damn!

Wtf :roflol:

Eerst Peanut's stompje en nu dit

Aan heel de k*t emancipatie. Het draait tegenwoordig alleen maar om de vrouw zelf. Wat ze zoeken, wat ze willen. Waar je als man aan moet voldoen.

Srs tief op.

Aan heel de k*t emancipatie. Het draait tegenwoordig alleen maar om de vrouw zelf. Wat ze zoeken, wat ze willen. Waar je als man aan moet voldoen.

Srs tief op.

Mannen hebben nu langzaamaan al minder rechten dan vrouwen:o (Ja, oke, vrouwen krijgen nog steeds vaak minder betaald voor hetzelfde, maar daar houdt het wel op.)

Bij defensie of zo kan een vrouw jou zomaar aangeven voor ongewenste intimiteiten en je vliegt er uit.

Srs tief op.

No offence, maar echte mannen zijn ook aan het verdwijnen. Onze generatie bestaat bv. al uit een hoop schijtluizen, die de hele dag achter de pc/tv/xbox zitten, en geen gevaar/oorlog kennen.

No offence, maar echte mannen zijn ook aan het verdwijnen. Onze generatie bestaat bv. al uit een hoop schijtluizen, die de hele dag achter de pc/tv/xbox zitten, en geen gevaar/oorlog kennen.

Mee eens, het hele onderscheid tussen man en vrouw verdwijnt. Vrouwen worden mannelijker en mannen worden vrouwelijker :o

Wat de **** heb je nou werkelijk aan gevaar/oorlog, en waarom maakt de afwezigheid daarvan je geen echte man? Je hoeft niet meteen een schijtluis te zijn als je daar geen ervaring mee hebt.

Wat de **** heb je nou werkelijk aan gevaar/oorlog, en waarom maakt de afwezigheid daarvan je geen echte man? Je hoeft niet meteen een schijtluis te zijn als je daar geen ervaring mee hebt.

Je kan ook precies uit de buthurt reacties zien wie onder schijtluisjes vallen:roflol:

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 16:08 ----------

Beetje extreem verwoord, had beter ''dienstplicht'' moeten zijn.

Ik ben ook voor dienstplicht. Maar ik erger me aan die wijfe, die constant zeggen wat ze zoeken. Niet wat ze te bieden hebben. Als ze daar al over beginnen. Pleur dan maar op.

Migraine :(
Verpest echt alles.

Nu eerst maar even een powernap ipv hardlopen.

Ik ben ook voor dienstplicht. Maar ik erger me aan die wijfe, die constant zeggen wat ze zoeken. Niet wat ze te bieden hebben. Als ze daar al over beginnen. Pleur dan maar op.

Jullie doen toch hetzelfde..?
Geen nee zeggen want dan lieg je

Terug
Naar boven