Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb last van me schouder en me scooterband is lek :mad: :(

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Ik heb het stukje gelezen en het filmpje gezien. Waarom laten ze die kerel niet gewoon liggen ?

Omdat ze verplicht zijn zoiets mee te nemen.

Alcohol

Ik vind het geweldig! Ik leer veel dingen die ik behoorlijk interessant vind, maar helaas kan ik dat niet van iedere leerling zeggen. We begonnen met 196 leerlingen en nu zijn er ongeveer de helft over.:( (sommige zijn gestopt omdat ze het niet leuk vonden (de meeste tijdens hun stage) en andere haalde de verplichte toetsen niet).

Gemiddeld hebben we 3 á 4 dagen les per week en daarnaast moet je wel van zelfstudie houden, anders zal je achterlopen.

De vakken die we in het eerste jaar kregen waren: verpleeg- en communicatieve vaardigheden(VEVA en COVA), medische biologie( pathologie, fysiologie, anatomie en farmacologie), PGO lessen (gaat over de integrale leerlijn) en SLB les/uur. Daarnaast kregen we zo'n 2 á 3 hoorcolleges per week.

Tevens zijn er veel meisjes, dus als jongen zijnde is iedere schooldag een feest! Voor de dubieuze types onder ons: er zijn ook redelijk veel hooms aanwezig:D.

Valt vies tegen. Had vorige jaar ook stage gelopen op een PG afdeling en er waren maar weinig oudjes die een erectie konden krijgen :(

Denk dat je het over HBO hebt? Aangezien ik wel de MBO versie ga doen :P

http://www.regio15.nl/actueel/lijst.../18517-door-het-lint-na-valpartij-met-scooter

Wat een achterlijk figuur, waarom halen ze dat op met een ambulance? Vuilniswagen zou beter gepast zijn

2x raden ja hoor weer zo.n k*t geitenn**ker zijn altijd dezelfde staan 5 agenten te kijken en doen niks

peppersray in zijn ogen afvoeren die handel en de complete rekening naar hem of zijn ouders sturen

weten ze gelijk wat voor een mong**l ze op deze wereld hebben gezet man wat heb ik een hekel aan dat

soort k*t volk

2x raden ja hoor weer zo.n k*t geitenn**ker zijn altijd dezelfde staan 5 agenten te kijken en doen niks

peppersray in zijn ogen afvoeren die handel en de complete rekening naar hem of zijn ouders sturen

weten ze gelijk wat voor een mong**l ze op deze wereld hebben gezet man wat heb ik een hekel aan dat

soort k*t volk

Ik heb juist diepe bewondering voor die hulpverleners en agenten, die deze doorgesnoven debiel aanhoren en zelfs nog hulp bieden. Ook al maken ze hem psychisch 'kankergek' :o

De rekening krijgt hij sowieso hoor, iets met beledigen van agenten in functie, het verstoren van de openbare orde en als ze slim zijn doen ze daar nog een prent voor het belemmeren van het werk van hulpverleners bij.

Ik heb juist diepe bewondering voor die hulpverleners en agenten, die deze doorgesnoven debiel aanhoren en zelfs nog hulp bieden. Ook al maken ze hem psychisch 'kankergek' :o

De rekening krijgt hij sowieso hoor, iets met beledigen van agenten in functie, het verstoren van de openbare orde en als ze slim zijn doen ze daar nog een prent voor het belemmeren van het werk van hulpverleners bij.

En nemen ze zijn rijbewijs in vanwege rijden onder invloed

madame sjors ben het helemaal met jou eens het is de laatste jaren echt ongelooflijk wat je hoort hoe erg
brutaal en agressief ze tegen hulpverleners zijn om die mensen te belemmeren hun werk te doen

een ambulance moet tegenwoordig met politie begeleid worden ik vind dat hier zulke hoge straffen op moet komen dan laten ze het wel hopelijk en financieel helemaal uitkleden

ik zal wel weer een racist zijn maar het valt wel op dat het toch weer die bontkraagjes zijn die het doen he ??
van geweld in het uitgaansleven tot overvallen zinloos geweld etc etc snap niet dat hun niet een keer de

rekening gepresenteerd krijgen maar de samenleving en politiek voorop is te laf om iets te doen ...

mijn respect hebben de hulpverleners zeker ..het is jammer dat de wet ze belemmerd om zo.n gek niet harder aan te pakken ..

en de rekening betalen wij toch want als je hoort hoeveel mensen hun ziekenfonds premie niet betalen
dat komt uiteindelijk bij ons door verhoging van je premie .

daar heb ik ook een uitgesproken mening over .. geen premie betalen ook geen hulp klaar uit ..
als je je huur niet betaalt word je ook je huis uitgezet .. geld ook voor je zorg verzekering imo ..

Dat ik er nu achter kom dat de gym dinsdag, woensdag en donderdag dicht is :rolleyes:

Wel mooi dat ze het filmen en online zetten. Dat lijkt me ook al een extra straf

Terug
Naar boven