MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Denk dat je het over HBO hebt? Aangezien ik wel de MBO versie ga doen :P
Ik had het indd over het HBO:p.
Als je MBO-V hebt gehaald dan raad ik jou aan om met je diploma te gaan werken en tegelijkertijd HBO-V deeltijd te doen (2 jaartjes in de avonden) met een beetje geluk zal je werk het voor je vergoeden.

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

2x raden ja hoor weer zo.n k*t geitenn**ker zijn altijd dezelfde staan 5 agenten te kijken en doen niks

peppersray in zijn ogen afvoeren die handel en de complete rekening naar hem of zijn ouders sturen

weten ze gelijk wat voor een mong**l ze op deze wereld hebben gezet man wat heb ik een hekel aan dat

soort k*t volk

volgens gaat het hier toch om een Nederlander...

Tot voor kort was de gym hier ook op alle feestdagen geopend, maar onder het nieuwe regiem niet meer blijkbaar.. Tijd voor een andere gym :mad:

@ scootertuig, gewoon zelf voor de ambulancekosten laten opdraaien aangezien hij kostbare tijd verspilt..

Soon big gym?

ik heb pics. Geef maar karma en dan zal ik er eens over nadenken.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

dat gaat te ver doe eens normaal chrisje.

Kan ff geen karma geven verdelen enzo

http://www.regio15.nl/actueel/lijst.../18517-door-het-lint-na-valpartij-met-scooter

Wat een achterlijk figuur, waarom halen ze dat op met een ambulance? Vuilniswagen zou beter gepast zijn

0:40

"als jij ook normaal doet en mij niet uitbelt !"

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Kan ff geen karma geven verdelen enzo

wil jij de eer om mij mijn 600e karmapunt te bezorgen?

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

:roflol: was me niet eens opgevallen

---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 15:14 ----------

Ik had het indd over het HBO:p.
Als je MBO-V hebt gehaald dan raad ik jou aan om met je diploma te gaan werken en tegelijkertijd HBO-V deeltijd te doen (2 jaartjes in de avonden) met een beetje geluk zal je werk het voor je vergoeden.

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

volgens gaat het hier toch om een Nederlander...

Adil pls, een nieuwe Nederlander zeker?

ik heb pics. Geef maar karma en dan zal ik er eens over nadenken.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

dat gaat te ver doe eens normaal chrisje.

he vriend hard gains lucky bastard jij weet hoe ze eruit zien he?? dus het gezegde lelijke kerels maken

mooie dochters gaat voor mij op imo :cool:

je kan hem ook van mij krijgen als je daar genoegen mee neemt ?????

Terug
Naar boven