AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik stond 20 minuten onder de douche en kreeg daarna van mijn vader een even lange preek over het feit dat ik water verspil. Zou hem eens ontspannen z'n hele lichaam laten scheren en scrubben etc in minder tijd dan dat. Grom.

Ik stond 20 minuten onder de douche en kreeg daarna van mijn vader een even lange preek over het feit dat ik water verspil. Zou hem eens ontspannen z'n hele lichaam laten scheren en scrubben etc in minder tijd dan dat. Grom.

Mijn ouders gaan pas na een uur zeuren dat t huis koud wordt :roflol:

hahaha viskeme dat klinkt bekend heb 2 dochters die hebben er ook zo.n handje van en mag je twee keer
raden wie elke week het afvoer putje schoon mag maken.??? juist hun zelf ik niet bah bah :p

Dat ik er nu achter kom dat de gym dinsdag, woensdag en donderdag dicht is :rolleyes:
Tot voor kort was de gym hier ook op alle feestdagen geopend, maar onder het nieuwe regiem niet meer blijkbaar.. Tijd voor een andere gym :mad:

@ scootertuig, gewoon zelf voor de ambulancekosten laten opdraaien aangezien hij kostbare tijd verspilt..

Laatst bewerkt:

heb je "haar" weer:roflol:

Grom

Tot voor kort was de gym hier ook op alle feestdagen geopend, maar onder het nieuwe regiem niet meer blijkbaar.. Tijd voor een andere gym :mad:
Ben ik blij dat ze bij ons enkel eerste kerstdag, tweede kerstdag de middag en nieuwjaarsdag dicht zijn. Verder zijn ze open. :)

hahahahaha vandaar dat ik een abbo heb op viskeme, bish maakt me altijd aan 't lachen:roflol:

bij ons ook dicht , full roid rage hier want moet dinsdag en vrijdag stage lopen :fuu: en kan wo en do niet trainen omdat het dus dicht is :fuu:

UPC lik me ballen bedrijf :mad::rolleyes::mad:
wat een hersenloze mensen werken daar ook..

zal wel een open inrichting zijn of zo..,

pl**ris zooi..............
Goh ik wist dat ik hier op terug zou komen.
vandaag knalt mijn eigen mediabox eruit , en wie bel je dan , tja niemand :rolleyes:

UPC lik mijn REET bedrijf , zouden ze wel willen mijn ballen..

Terug
Naar boven