- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Dat ik er nu achter kom dat de gym dinsdag, woensdag en donderdag dicht is![]()
En volgende week weer ivm nieuwjaar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik er nu achter kom dat de gym dinsdag, woensdag en donderdag dicht is![]()

tfw je thuis met een paar dumbbells zal moeten trainenDat ik er nu achter kom dat de gym dinsdag, woensdag en donderdag dicht is![]()

Ik stond 20 minuten onder de douche en kreeg daarna van mijn vader een even lange preek over het feit dat ik water verspil. Zou hem eens ontspannen z'n hele lichaam laten scheren en scrubben etc in minder tijd dan dat. Grom.

Ik stond 20 minuten onder de douche en kreeg daarna van mijn vader een even lange preek over het feit dat ik water verspil. Zou hem eens ontspannen z'n hele lichaam laten scheren en scrubben etc in minder tijd dan dat. Grom.
juist hun zelf ik niet bah bah 
Tot voor kort was de gym hier ook op alle feestdagen geopend, maar onder het nieuwe regiem niet meer blijkbaar.. Tijd voor een andere gymDat ik er nu achter kom dat de gym dinsdag, woensdag en donderdag dicht is![]()

Dinsdag wel tot 13:00 mja, de normale burger moet gewoon werken die dag. (behalve hun dus)tfw je thuis met een paar dumbbells zal moeten trainen![]()

hahaha viskeme dat klinkt bekend heb 2 dochters die hebben er ook zo.n handje van en mag je twee keer
raden wie elke week het afvoer putje schoon mag maken.juist hun zelf ik niet bah bah
![]()
GromIk stond 20 minuten onder de douche en kreeg daarna van mijn vader een even lange preek over het feit dat ik water verspil. Zou hem eens ontspannen z'n hele lichaam laten scheren en scrubben etc in minder tijd dan dat. Grom.
Ben ik blij dat ze bij ons enkel eerste kerstdag, tweede kerstdag de middag en nieuwjaarsdag dicht zijn. Verder zijn ze open.Tot voor kort was de gym hier ook op alle feestdagen geopend, maar onder het nieuwe regiem niet meer blijkbaar.. Tijd voor een andere gym![]()

bij ons ook dicht , full roid rage hier want moet dinsdag en vrijdag stage lopenen kan wo en do niet trainen omdat het dus dicht is
![]()
haha lol mijne ook lekker trainen met kerst home gym all the way
Goh ik wist dat ik hier op terug zou komen.UPC lik me ballen bedrijf
wat een hersenloze mensen werken daar ook..
zal wel een open inrichting zijn of zo..,
pl**ris zooi..............