XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Potverdomme heb ik weer. Sta pushdowns te doen en daarnaast staat het squatrek. Krijg ik ineens vol een klap op mijn schouder, net langs mijn hoofd. Had die knaap aan 1 kant het gewicht eraf gehaald en aan mijn kant hing nog 30kg. BAM uiteinde van die stang vol op mijn schouder.

:o

30 kilo lijkt me niet dat een stang daar van omkiepert.

Potverdomme heb ik weer. Sta pushdowns te doen en daarnaast staat het squatrek. Krijg ik ineens vol een klap op mijn schouder, net langs mijn hoofd. Had die knaap aan 1 kant het gewicht eraf gehaald en aan mijn kant hing nog 30kg. BAM uiteinde van die stang vol op mijn schouder.
Raar, 30kg aan 1 kant zou gewoon moeten kunnen

Daarna toch wel die barbell tegen zijn hoofd gesmeten?

:o

30 kilo lijkt me niet dat een stang daar van omkiepert.

Raar, 30kg aan 1 kant zou gewoon moeten kunnen

Hij had een stang van 11kg erop liggen en geen olympische en geloof me, die vallen wel om. Kunnen max 20kg.

Kan arm inmiddels bijna niet meer bewegen. Vol op mijn ontstoken schouder heuj.

Hij had een stang van 11kg erop liggen en geen olympische en geloof me, die vallen wel om. Kunnen max 20kg.

Oh, ja dan kantelt hij natuurlijk.
Wat moet zo een stang in het squatrek, dien een klacht in:mad:

Inderdaad. Heb het zelf ook 1x gehad met zo'n f**got stang. Naast het squatrek zit bij ons 'n raam waar die half tegen op bonkste, lag bijna op straat dat ding :roflol:

Zie net op Facebook dat een member overleden is. Zijn eerste account hier was Ronimoon1989. Heeft later nog meerdere accounts gehad. Angelus weet misschien meer?

Wat, srs? Hij was nog ****ing jong.

Aan zijn profielnaam te zien 24 jaar oud, Pff veelste jong..

Heftig, soms wat wazige posts die mede hebben geleid tot een ban voor dat account maar over het algemeen een aardige kerel.

Holy ****. Dat was best een oké gast. Hoe is het gebeurd?

RIP RoniMoon

Het gevreesde nieuws is bevestigd, overdosis.
Het zat er aan te komen, was in het afgelopen jaar reeds tweemaal afgevoerd om dezelfde reden. Komt toch hard aan.
Stuurde me onlangs nog een update pic van zijn fysiek, en vroeg om eens af te spreken. ****ed up :(

RIP Steve.

Het gevreesde nieuws is bevestigd, overdosis.
Het zat er aan te komen, was in het afgelopen jaar reeds tweemaal afgevoerd om dezelfde reden. Komt toch hard aan.
Stuurde me onlangs nog een update pic van zijn fysiek, en vroeg om eens af te spreken. ****ed up :(

RIP Steve.

Pfff... Hard... Ja die gast zat hier vroeger ook al aan de dope, maar ik had geen idee dat het zo erg was.

Op welke drugs heeft hij een overdosis gedaan? Heroine wss?

Geen idee...

Enkele jaren geleden zat die vooral aan de GBL.
Nadien is hij vooral aan de RC's gegaan zoals mephedrone etc. Was ook behoorlijk verslaafd aan zolpidem, xanax etc.
Ergens in oktober had hij 1000 etizolams besteld online, zou me niet verbazen dat dit er voor iets tussenzit.

Woonde nog bij zijn ouders, die hem de vorige keren KO ontdekten.
Ze hebben toen alles weggegooid (ook AAS), toen had hij geen vrijheid meer. Toch jammer dat het kunnen gebeuren is, viel misschien te redden door een psychiater.

Hij gaf Nederlands en Engels les in het secundair onderwijs. Tijdens schoolperiodes slaagde hij er meestal in clean te blijven, maar eens er schoolvakantie was, barste de bom.

Hard :(

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Edit: nu ik onze gesprekken opnieuw lees, hij was in november alleen gaan wonen. That explains...

lol hij had ook een keer een labello topic over zn labello verslaving.

RIP

Geen idee...

Enkele jaren geleden zat die vooral aan de GBL.
Nadien is hij vooral aan de RC's gegaan zoals mephedrone etc. Was ook behoorlijk verslaafd aan zolpidem, xanax etc.
Ergens in oktober had hij 1000 etizolams besteld online, zou me niet verbazen dat dit er voor iets tussenzit.

Woonde nog bij zijn ouders, die hem de vorige keren KO ontdekten.
Ze hebben toen alles weggegooid (ook AAS), toen had hij geen vrijheid meer. Toch jammer dat het kunnen gebeuren is, viel misschien te redden door een psychiater.

Hij gaf Nederlands en Engels les in het secundair onderwijs. Tijdens schoolperiodes slaagde hij er meestal in clean te blijven, maar eens er schoolvakantie was, barste de bom.

Hard :(

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Edit: nu ik onze gesprekken opnieuw lees, hij was in november alleen gaan wonen. That explains...

Hmm, die benzo's kunnen er inderdaad wel voor iets tussen zitten... Altijd jammer dat het zo moet aflopen voor een jonge gast met een goeie job...

Edit: dit doet me trouwens denken aan Salieri, nog zo'n notoir drugsgebruiker. Heb jij daar nog iets van gehoord?

Laatst bewerkt:
Salieri weet ik niets van, ken ik enkel van op DBB.
Ik zie dat Angelus geen account meer heeft, of account onder andere naam? Zit al een tijdje niet meer op DBB.
Had hem graag eens gecontacteerd, misschien dat hij meer weet.

Het is overigens bevestigd dat het om zelfmoord gaat.

Ik zie dat Angelus geen account meer heeft, of account onder andere naam? Zit al een tijdje niet meer op DBB.

Hij heeft zijn eigen vragen topic en als je een topic maakt waarin je 125 gram zakjes kip wilt dan komt hij vanzelf je steunen :o

Edit: zie dat hij banned is

Als je pm stuurt kan ik t doorsturen naar hem

Angelus heeft (zelf aangevraagd) een tijdelijke ban.

Jongens even een vraag, als je geld overschrijft naar een andere banknummer kan je dan je geld terugkrijgen als je bent gescamt?

Volgens mij kon dit met ING maar met ABN amro weet ik het niet, bij ing staat er ''Terugboeken'' als je een bedrag hebt verstuurd.

Jongens even een vraag, als je geld overschrijft naar een andere banknummer kan je dan je geld terugkrijgen als je bent gescamt?

Volgens mij kon dit met ING maar met ABN amro weet ik het niet, bij ing staat er ''Terugboeken'' als je een bedrag hebt verstuurd.
Zsm contact opnemen met de bank.

Weer fake gear gekocht?

****ing Striaee op bicep word steeds erger :S

Terug
Naar boven