Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Nee man was pre workout met 1.3 dmaa.
Heeft iemand btw verstand van rechten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is een NL rekening bro, ik ben nog niet gescamt maar ik vraag het alvast..Hoe weet je dat je gescamt bent dan? Denk dat met het buitenland de wet van koop op afstand niet opgaat![]()
MvrAyseNee man was pre workout met 1.3 dmaa.

MvrAyse
Bij je bank aankloppen met het excuus dat je het bedrag per ongeluk naar het verkeerde rekeningnummer hebt overgemaakt. Als je geluk hebt kunnen ze het nog terugboeken..
- Heb je een fout nummer ingevoerd? Vraag dan aan je bank of ze het geld kunnen terughalen.
- Jouw bank neemt contact op met de bank waarbij de ontvanger de rekening heeft. Die bank vraagt de ontvanger om het geld weer terug over te maken.
- Als de ontvanger het geld niet vrijwillig terugboekt, moet je zelf (juridische) maatregelen nemen. De banken geven op verzoek wel de contactgegevens van de ontvanger.
ik neuk liever een ezel dan dat ik advies over rechten bij haar vraagIs weer ghetto avond in m'n crib. Snap nog steeds niet waarom de verhuurder ghetto trailer trash heeft toegelaten. Klinkt als 'n meeting van 'n stel apen boven.
Liever iets pijnlijker, eens kijken wat ik uit de geschiedenis boeken kan leren.
Liever iets pijnlijker, eens kijken wat ik uit de geschiedenis boeken kan leren.
Een barbell is erg effectief, kan mijn arm nog steeds amper bewegen.
Zou er nog meer over posten, word het zeker beter van
Mietje

Ben je niet verzekerd tegen ongevallen in de gym?Hij had een stang van 11kg erop liggen en geen olympische en geloof me, die vallen wel om. Kunnen max 20kg.
Kan arm inmiddels bijna niet meer bewegen. Vol op mijn ontstoken schouder heuj.
Een barbell lijkt me wel wat. Geen methode uit de geschiedenis boeken, maar daar kan ik wel wat mee.Een barbell is erg effectief, kan mijn arm nog steeds amper bewegen.
Een barbell lijkt me wel wat. Geen methode uit de geschiedenis boeken, maar daar kan ik wel wat mee.
Kusje op je arm.