AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Fok! Leuke herinneringen :')

Grootste forum van NL (srs, of Fok was nog net groter). Gaat over paarden (ook srs).

Meende dat fok de grootste is. Afgelopen 2 jaar poste Eric een lijst van grootste fora wereldwijd en hoeveel plekken dbb was gestegen. Wacht nog tot hij die van 2013 post. Vorig jaar stond fok top 5

En dacht dat bokt met herenliefde te maken had xD

Vandaag zei de arts heel droog:

"ok, laten we morgen een scan doen van de longen om longkanker uit te sluiten".

Dus morgenvroeg, 8u45 een hele resem scans en foto's.
Weer iets om naar uit te kijken, nietwaar.

2 nieuwe stretchmarks en gestopt met studie

Hoe vaak ga jij wel niet naar de dokter/ziekenhuis per jaar?

Wooow wtf . Leuk is anders inderdaad.

Overal spierpijn ( legg-day niet me favo dag... ) wederom nachtdienst en heb maar 1 uur geslapen door bezichtiging nieuw huis en toen ik thuiskwam stonk heel me woonkamer / slaapkamer naar de verf :mad:

Dankjewel kudtschilder :mad:

Aii welke studie deed je? En weet je al wat je wel wilt gaan doen?

Econometrie. Vond het best een leuke studie, maar ging het geen 4 jaar lang volhouden daar. Volgend jaar nog een keer loten voor geneeskunde en anders weet ik het niet echt... Maar heb nu tijd zat om te orienteren

Econometrie. Vond het best een leuke studie, maar ging het geen 4 jaar lang volhouden daar. Volgend jaar nog een keer loten voor geneeskunde en anders weet ik het niet echt... Maar heb nu tijd zat om te orienteren

was het wiskundig te lastig of... ?

was het wiskundig te lastig of... ?

Dat viel op zich nog best mee, het is flink werken maar wel te doen. En kan mezelf er gewoon niet meer toe zetten om weer er aan te beginnen, en dat nog 6 maanden lang zonder een enkele vakantie.

:roflol:

Zou meisje om 9 uur ophalen en daarna nog wat doen, wordt t opeens 11 uur en vervolgens moet een klasgenootje opeens mee omdat die de trein had gemist.

T genoegen van haar laten stikken is helaas niet groter dan t gevoel om genaaid te worden :o

werkgever die in een jaarverslag en planning 2014 aangeeft geen loonsverhogingen uit te delen, terwijl mij een half jaar geleden beloofd is dat ik een loonsverhoging zou krijgen in januari.

Evaluatiegesprek staat over twee weken gepland, maar ik ben bang dat ik die verhoging wel kan vergeten.

Tijd om ergens anders te solliciteren, stelletje uitbuiters eerste klas.

Terug
Naar boven