AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb je al geprobeerd je hele opmaak te verwijderen?

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Oh wat lullig :( maar kan die kat niks aan doen natuurlijk, daar is ie kat voor.
Wat voor fogol heb je?

Voornamelijk een dode nu blijkbaar

Vanmorgen 6 uur sochtend naar het werk en een auto die niet starte ... Ben er nog niet goed van ga zo eerst maar eens trainen..m

Dank je man...
Oh wat lullig :( maar kan die kat niks aan doen natuurlijk, daar is ie kat voor.
Wat voor fogol heb je?
True that, die kat zat er ook vanaf het beging bij te wachten totdat de kooi open ging, vanochtend heeft ze u'm zelf even open gemaakt....
het was een Zebravinkje...

Voornamelijk een dode nu blijkbaar

:roflol:

Dtp inenting
Weet niet wat voor rommel er allemaal inzit maar het voelde niet echt bepaald goed!:mad:

Gisteren met een stone run bij de 5e stone (185kg) verkeerd gepakt of zo en hoorde iets in mn arm/schouder kraken. nu nog last van hopelijk is het niks :(

Gisteren met een stone run bij de 5e stone (185kg) verkeerd gepakt of zo en hoorde iets in mn arm/schouder kraken. nu nog last van hopelijk is het niks :(

Ik hoop het ook voor je :eek:
Over stones gesproken, wat was er nou met die ene bij flexcup? Zijn bicep? Of heb je er verder niks meer van gehoord?

Ik hoop het ook voor je :eek:
Over stones gesproken, wat was er nou met die ene bij flexcup? Zijn bicep? Of heb je er verder niks meer van gehoord?

Dat was bij Mo, een hele lichte scheuring volgens mij maar was die week erop alweer 100+ aan het military pressen. Nu ook weer volop stones

Leren voor een klotetentamen. Image Processing, jeuj :o

De stof barst van de berekeningen en termen. Oja, dat tentamen is zwaar lullig opgezet.
If you perform an opening by reconstruction with a binary image as control image and its
eroded version as starting point, how can you relate the number and shape of objects in the
original and the reconstructed images?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"Leuk" stukje uit het boek:

Yo getxxl weet je een leuk onderwerp + hoofdvraag voor een it onderzoek van ong 100 uur? Owja geen SO onderwerp.
Welke richting precies? Engineering, development, ...?

De stof barst van de berekeningen en termen. Oja, dat tentamen is zwaar lullig opgezet.

"Leuk" stukje uit het boek:
Een troost, dat krijg je waarschijnlijk niet op je tentamen. Althans, ik hoop het niet voor je. Nu is geometrie al gelukkig een hele tijd niet meer in de picture bij mij, maar anders lijkt het me nog best te volgen dit.

Gelukkig was ons tentamen gewoon een progopdracht :roflol:

Bedrijfskundige informatica. Niet gaan haten he.

Bedrijfskundige informatica. Niet gaan haten he.
Ah, daar weet ik vrij weinig van. Maar je zou een literature survey kunnen uitvoeren die kijkt of een specifieke software development methodiek (e.g. Scrum, Agile, whatever) ontwikkelkosten kan reduceren. :)

Edit: voornaamste probleem met dat soort onderzoeken van korte duren is dat er toch nooit wat zinnigs uitrolt.

Welke richting precies? Engineering, development, ...?

Een troost, dat krijg je waarschijnlijk niet op je tentamen. Althans, ik hoop het niet voor je. Nu is geometrie al gelukkig een hele tijd niet meer in de picture bij mij, maar anders lijkt het me nog best te volgen dit.

Gelukkig was ons tentamen gewoon een progopdracht :roflol:

Mag hopen van niet zeg. Wij hadden ook een prog opdracht, van dik 60 uur, en die telt voor ...... een hele 25% mee.

Trein gemist uit werk.
Zit over data limiet heen met telefoon heb nu ****ing langzaam internet Buhu.

Ah, daar weet ik vrij weinig van. Maar je zou een literature survey kunnen uitvoeren die kijkt of een specifieke software development methodiek (e.g. Scrum, Agile, whatever) ontwikkelkosten kan reduceren. :)

Edit: voornaamste probleem met dat soort onderzoeken van korte duren is dat er toch nooit wat zinnigs uitrolt.

Precies dat is mijn probleem ook. Het is meer een desk research waar het niet de bedoelig is om zelf metingen uit te voeren.

Terug
Naar boven