- Waardering
- 2.963
Edit: Heb het al gevonden. Toetsenbord combi deed het niet, maar je had wel gelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh wat lulligmaar kan die kat niks aan doen natuurlijk, daar is ie kat voor.
Wat voor fogol heb je?
Dank je man...
True that, die kat zat er ook vanaf het beging bij te wachten totdat de kooi open ging, vanochtend heeft ze u'm zelf even open gemaakt....Oh wat lulligmaar kan die kat niks aan doen natuurlijk, daar is ie kat voor.
Wat voor fogol heb je?

Dtp inenting
Weet niet wat voor rommel er allemaal inzit maar het voelde niet echt bepaald goed!![]()

Gisteren met een stone run bij de 5e stone (185kg) verkeerd gepakt of zo en hoorde iets in mn arm/schouder kraken. nu nog last van hopelijk is het niks![]()

Ik hoop het ook voor je
Over stones gesproken, wat was er nou met die ene bij flexcup? Zijn bicep? Of heb je er verder niks meer van gehoord?
Dat was bij Mo, een hele lichte scheuring volgens mij maar was die week erop alweer 100+ aan het military pressen. Nu ook weer volop stones
Easy.Leren voor een klotetentamen. Image Processing, jeuj![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]If you perform an opening by reconstruction with a binary image as control image and its
eroded version as starting point, how can you relate the number and shape of objects in the
original and the reconstructed images?
Welke richting precies? Engineering, development, ...?Yo getxxl weet je een leuk onderwerp + hoofdvraag voor een it onderzoek van ong 100 uur? Owja geen SO onderwerp.
Een troost, dat krijg je waarschijnlijk niet op je tentamen. Althans, ik hoop het niet voor je. Nu is geometrie al gelukkig een hele tijd niet meer in de picture bij mij, maar anders lijkt het me nog best te volgen dit.De stof barst van de berekeningen en termen. Oja, dat tentamen is zwaar lullig opgezet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"Leuk" stukje uit het boek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah, daar weet ik vrij weinig van. Maar je zou een literature survey kunnen uitvoeren die kijkt of een specifieke software development methodiek (e.g. Scrum, Agile, whatever) ontwikkelkosten kan reduceren.

Welke richting precies? Engineering, development, ...?
Een troost, dat krijg je waarschijnlijk niet op je tentamen. Althans, ik hoop het niet voor je. Nu is geometrie al gelukkig een hele tijd niet meer in de picture bij mij, maar anders lijkt het me nog best te volgen dit.
Gelukkig was ons tentamen gewoon een progopdracht![]()
Ah, daar weet ik vrij weinig van. Maar je zou een literature survey kunnen uitvoeren die kijkt of een specifieke software development methodiek (e.g. Scrum, Agile, whatever) ontwikkelkosten kan reduceren.
Edit: voornaamste probleem met dat soort onderzoeken van korte duren is dat er toch nooit wat zinnigs uitrolt.