Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Precies dat is mijn probleem ook. Het is meer een desk research waar het niet de bedoelig is om zelf metingen uit te voeren.
Mja, desk research kom je inderdaad al snel uit bij een literature survey. Nu weet ik niet wat interessante onderwerpen zijn binnen de bedrijfskundige IT, maar je kunt kijken naar scrum, lean, outsourcing, pair programming, code cloning, waterfall, test-driven development, TIMTOWTDI (there's more than one way to do it), etc. en wat voor effect ze hebben op development tijd. Tijd = geld. Geld = bedrijfskundige IT. :)

Ik heb zelf niet zo gek lang geleden een paper geschreven m.b.t. de voorspellende waarde van cyclomatische complexiteit: is kapot veel over gepubliceerd, en je kunt het direct linken aan tijd, en zodoende bedrijfskundige IT.

---------- Post added at 18:21 ---------- Previous post was at 18:17 ----------

OT: mag maar 500 characters in m'n signature, en dat is te weinig om al m'n diploma's ed. neer te plempen. Ik hoop dat Mister10 het door de vingers ziet.

coursera certificates :roflol: wat

Blijf het grappig vinden, jezelf expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen noemen terwijl je alleen CMC documenten in elkaar draait en dus concreet helemaal niks nieuws ontwikkelt, maar slechts documenteert :roflol:

Blijf het grappig vinden, jezelf expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen noemen terwijl je alleen CMC documenten in elkaar draait en dus concreet helemaal niks nieuws ontwikkelt, maar slechts documenteert :roflol:

je ziet toch aan zn kop wat voor persoon erachter zit...

is dat alles? Srs?
ben je dan expert en ontwikkelaar van nieuwe medicijnen?

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Denk dat mensen die heel erg hun mening en expertise aan,iemand opdringt goede leugenaars zijn.

sta op mjn werk al 2 weken in een straal cabine te stralen met 10 bar ben kapot na 7.5 uur werk geen fut
om te trainen s.avonds daar gaan mijn gains dafuq

Tja als je een onzekere nutteloze f**got bent ben je toch genoodzaakt om al je diploma's in je sig te gooien (dan lijk je nog iets waard). :)

Je bent te hard voor jezelf brah. Ik vind je niet nutteloos.

:trollface:
Kusje?
1 luv

Verstapte me net en schop vol met mijn scheen tegen de punt van de hacksquat. Instant gains op mn scheen :mad:

Benen ging k*t vanavond! Begon al met de warming up en met de squats schoot het in m'n ben. Gefrustreerd naar huis gegaan. K*tzooi

Veel te druk in de sportschool vandaag

Terug
Naar boven