Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

K*t training, werd duizelig en misselijk na benen :(

Dat is net het gene waar je je overheen moet zetten en niet gefrustreerd naar huis gaan

Had graag gewild. M'n been werkte niet mee. Heb nog gewacht op m'n vriend die nog bezig was. Achja. Die dagen zitten er af en toe tussen. Morgen weer verder met de volgende spiergroep.

Nieuw zebravink gehaald voor het mannetje, wat alleen over was gebleven van de brute moord van gisteren.
was me hond even aan het vervoer bakje wezen knagen dus ik kom terug van boodschappen zie ik ineens een vogeltje los in de panda :o

god zij dank bleef hij op een gegeven moment in de rooster hangen, dus kon ik de vogelt nog redden :P
kom ik thuis heeft me ander kat een muis(je) in zijn bek.. hele vloer onder het bloed WTF...(muizen in huis)

k*t beesten...

Laatst bewerkt:
Nieuw zebravink gehaald voor het mannetje, wat alleen over was gebleven van de brute moord van gisteren.
was me hond even aan het vervoer bakje wezen knagen dus ik kom terug van boodschappen zie ik ineens een vogeltje los in de panda :o

god zij dank bleef hij op een gegeven moment in de rooster hangen, dus kon ik de vogelt nog redden :P
kom ik thuis heeft me ander kat een muis(je) in zijn bek.. hele vloer onder het bloed WTF...(muizen is huis)

k*t beesten...

Pff wat een moordmachines heb je in huis zeg :roflol:

Moet je ze nu zien zitten "wat? wij waren het niet!" ...
begin er nooit meer aan......

Wat voor hond heb je?
Honden zijn beter, sowieso.

ze zijn pas schuldig als ze schuldig zijn bevonden door een rechter.

ze zijn pas schuldig als ze schuldig zijn bevonden door een rechter.

Schuld in welke zin? Klassieke schuldbegrip, schuld in ruime zin, schuld in enge zin (culpa), schuldvormen dolus/culpa of schuld bij de straftoemeting?

Keuzevak valt uit, nu moet er doorgeleerd worden voor tentamen:(

Weer een kennis die zelfmoord pleegt. 2e op een maand tijd... En niemand die het zag aankomen.

na 2 maanden zit er nog steeds een hechting in mn buik :roflol:
Zou ik em er zelf uittrekken :eek: ?

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Weer een kennis die zelfmoord pleegt. 2e op een maand tijd... En niemand die het zag aankomen.

Sterkte :(

Terug
Naar boven