- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
"vroege leerling"?
en om op je 16 al unief te doen moet je meer dan 1 jaar overslaan
Niet waar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"vroege leerling"?
Heb je IWJ weer, plz. Die zyx nog wat hoeft nog maar een half jaar VWO en kan daarna rechtstreeks naar de uni voor zijn tandarts opleiding. Na zijn opleiding start hij zijn eigen praktijk, waarbij hij op langer termijn jou er easy uit verdient, aangezien tandartsen nou eenmaal ontiegelijk veel verdienen.
Helemaal als je ook nog eens je eigen praktijk hebt, waar zyx het geld voor heeft. Je doet nou wel stoer tegen hem maar jij zal nooit meer kunnen verdienen dan hem op langer termijn. Hij zal altijd meer succesvol zijn dan jij.
Master @ 16 jaar, dat is pas interessant. Post-doc @ 20. [Link niet meer beschikbaar]"vroege leerling"?

Em87 en 23+ op het middelbaar valt daar ook onder hehe
inb4 iedereen die doorstudeert is schrale ectoMaster @ 16 jaar, dat is pas interessant. Post-doc @ 20. [Link niet meer beschikbaar]
Helaas was ik geeneens slim genoeg om 1 klasje over te slaan![]()
Meester in het aanrecht.stel je voor wat voor lekkere sandwiches ze had kunnen klaarmaken als ze haar talenten had gebruikt zoals het hoort.
Expert in de ontwikkeling van nieuwe culinaire hoogstandjes.
Expert in de ontwikkeling van nieuwe culinaire hoogstandjes.

TRUE natural cooking. Cooking without ever having used any taste enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet.
Mister10 is expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen, wist je dat niet?wat is er met mister10 dan
ik volg het niet
voel me buitengesloten
Mister10 is expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen, wist je dat niet?
neeMister10 is expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen, wist je dat niet?
Vind je een doctoraat i.h.a. impressive of zijn doctoraat specifiek? Ik vind beide niet impressive.
Vind je een doctoraat i.h.a. impressive of zijn doctoraat specifiek? Ik vind beide niet impressive.