- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Sterk: verbannen uit mijn eigen topic, ZONDER enige verklaring via PM.
aware pls
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dat ik dacht dat Modlischka haar eigen foto gebruikte als avatar![]()

nee lol
http://www.google.nl/search?q=Dody+...annel=rcs&gws_rd=cr&ei=m2jqUtHRBIeZ4wSuj4CQAQ
ze is gewoon een kloontje![]()

hahahaha

hahahaha
die GETXXL was beetje haar aan het 'hosselen' leek het![]()
Je bent zeker expert in het doorgronden van informatieve posts om er een hosselfactor uit te extraheren? FYI heb ik haast een afkeer tegen alles met een IQ van 2 cijfers.hahahaha
die GETXXL was beetje haar aan het 'hosselen' leek het![]()
Ooh dan mag je mij dus wel, wat jammer....Je bent zeker expert in het doorgronden van informatieve posts om er een hosselfactor uit te extraheren? FYI heb ik haast een afkeer tegen alles met een IQ van 2 cijfers.
Je bent zeker expert in het doorgronden van informatieve posts om er een hosselfactor uit te extraheren? FYI heb ik haast een afkeer tegen alles met een IQ van 2 cijfers.
Interessanter in dit geval is het percentiel wat je behaalde, gezien 129 van de ene test uiteraard niet overeenkomt met 129 van een ander, gezien de verschillen in standaarddeviatie.Ooh dan mag je mij dus wel, wat jammer....
helaas heb ik een IQ van 129.. ik dacht altijd dat ik rond de 150/160 zat
grote teleurstelling geweest voor mij
Ooh dan mag je mij dus wel, wat jammer....
helaas heb ik een IQ van 129.. ik dacht altijd dat ik rond de 150/160 zat
grote teleurstelling geweest voor mij

Dan zit jij op niveau GetXXL, Angelus, Calyptus, EricR![]()
xyzyx niet vergeten in dat lijstje, en de andere 99% van dbb die beweren een 130+ iq te hebben.
test was 5 jaar geleden... maar het boeit mij overigens niet of ik nou een IQ van 100 heb of 120. Ik weet wat ik kan en wat niet.Interessanter in dit geval is het percentiel wat je behaalde, gezien 129 van de ene test uiteraard niet overeenkomt met 129 van een ander, gezien de verschillen in standaarddeviatie.

Volgens mij neem je mij iets te serieustest was 5 jaar geleden... maar het boeit mij overigens niet of ik nou een IQ van 100 heb of 120. Ik weet wat ik kan en wat niet.
Ik ga niet met je in discussie over wie nou 'slimmer' is, denk dat jij sowieso intelligenter bent.
maar intelligentie is ook niet alles.
maar vind het wel grappig dat jij snel op je teentjes getrapt bent door mijn comment. Volgens mij had ik het goed ook![]()

ik neem alles serieus
Heb jij eigenlijk ooit een legit IQ test afgelegd?xyzyx niet vergeten in dat lijstje, en de andere 99% van dbb die beweren een 130+ iq te hebben.