Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoer doen over IQ terwijl je op een k*topleiding zit @25+ is hetzelfde als stoer doen over genetics terwijl je een schrale ecto bent
WIEStoer doen over IQ terwijl je op een k*topleiding zit @25+ is hetzelfde als stoer doen over genetics terwijl je een schrale ecto bent

Wat is er k*t aan mijn opleidingEm87 en 23+ op het middelbaar valt daar ook onder hehe

Em87 en 23+ op het middelbaar valt daar ook onder hehe
beveiliger niveau 2
Wat is daar mis mee? veel maken
Stoer doen over IQ terwijl je op een k*topleiding zit @25+ is hetzelfde als stoer doen over genetics terwijl je een schrale ecto bent
Jij studeert zeker iets nerdachtigs. Met computers ofzo. Lol.
en jij weet wat iwj gaat doen HOE?Heb je IWJ weer, plz. Die zyx nog wat hoeft nog maar een half jaar VWO en kan daarna rechtstreeks naar de uni voor zijn tandarts opleiding. Na zijn opleiding start hij zijn eigen praktijk, waarbij hij op langer termijn jou er easy uit verdient, aangezien tandartsen nou eenmaal ontiegelijk veel verdienen.
Helemaal als je ook nog eens je eigen praktijk hebt, waar zyx het geld voor heeft. Je doet nou wel stoer tegen hem maar jij zal nooit meer kunnen verdienen dan hem op langer termijn. Hij zal altijd meer succesvol zijn dan jij.
Jij studeert zeker iets nerdachtigs. Met computers ofzo. Lol.
Heb je IWJ weer, plz. Die zyx nog wat hoeft nog maar een half jaar VWO en kan daarna rechtstreeks naar de uni voor zijn tandarts opleiding. Na zijn opleiding start hij zijn eigen praktijk, waarbij hij op langer termijn jou er easy uit verdient, aangezien tandartsen nou eenmaal ontiegelijk veel verdienen.
Helemaal als je ook nog eens je eigen praktijk hebt, waar zyx het geld voor heeft. Je doet nou wel stoer tegen hem maar jij zal nooit meer kunnen verdienen dan hem op langer termijn. Hij zal altijd meer succesvol zijn dan jij.
Wat heb jij eigenlijk tegen mij? Ik loop nergens stoer te doen met mijn credentials. Ik wijs gewoon op al die pretentie hier

Heb je IWJ weer, plz. Die zyx nog wat hoeft nog maar een half jaar VWO en kan daarna rechtstreeks naar de uni voor zijn tandarts opleiding. Na zijn opleiding start hij zijn eigen praktijk, waarbij hij op langer termijn jou er easy uit verdient, aangezien tandartsen nou eenmaal ontiegelijk veel verdienen.
ik erken wel dat ik mijn opleidingsweg dom aangepakt heb. Beter schrijf ik mij in op de vu
kan ik stoer doen
dat ik een WO volg
![]()
ironisch dat net jij echt iets hebt om over op te scheppen(jij zat toch al op unief terwijl je maar 16 bent?)![]()

Dat heet vroege leerling en klas over geslagen op de basisschool![]()