AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Windows essentials, is gratis.
AVG is ook goed, is gratis.

Norton is heel erg log en groot, kruipt heeeeel diep in de
registers van windows waardoor het bijna onmogelijk is helemaal weg te halen van je pc.

AVG is buggy..

Ben meer een voorstander van Avast.

Nog nooit last gehad van bugs met AVG?

Nog nooit last gehad van bugs met AVG?

mijn ervaring met AVG is dat de free version best wel uitgekleed is.. ook houdt hij niet zoveel virussen tegen als concurrerende virusscanners. hier op het werk gebruik ik veel Avast en NOD32. beide hebben handige functies zoals cold scans etc..

schoonmaakster is beneden en omdat ik socially awkward ben durf ik mijn kamer niet uit.

Vroeg wakker door een flat springer...

Vriendinnetje dat zo nodig in de regen en wind wilde gaan hardlopen en ik mee moet, omdat ik te dik word volgens haar :mad: ik haat hardlopen :(

Ja maar.....ze is wel heel erg lekker :cool:

Zeg dan dat je te dik bent om hard te lopen en te lelijk bent om naar buiten te gaan.

Snelwandelen mocht ook zei ze, en het was donker dus lelijkheid was dit keer geen excuss, maar ik ga hem er wel inhouden.

Hardlopen is slecht voor je knieën en enkels is goed argument

De ellende is dat ik juist mag hardlopen :(

Maar ze moet zo benen met me meedoen, dan is het mijn beurt :cool:

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

dit kan ik beamen, nog steeds pijn aan knieen en enkels van dinsdag

Hoe dik ben jij?

Ja maar.....ze is wel heel erg lekker :cool:

Snelwandelen mocht ook zei ze, en het was donker dus lelijkheid was dit keer geen excuss, maar ik ga hem er wel inhouden.

De ellende is dat ik juist mag hardlopen :(

Maar ze moet zo benen met me meedoen, dan is het mijn beurt :cool:

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Hoe dik ben jij?

Nog steeds met Masha? Of verwar ik je met iemand anders

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

registers van windows waardoor het bijna onmogelijk is helemaal weg te halen van je pc.

AVG is buggy..

Ben meer een voorstander van Avast.

Op me pc heb ik avast en op laptop avg, heb het idee dat avast mee geheugen gebruikt.

Mbam volledige versie is super fijn om ernaast te hebben, keys ervoor zijn wel te vinden

Ik geloof dat Windows Essentials recentelijk nog als best uit de test kwam.

Welcome to 2004.

Geheugengebruik diverse anti-virus programma's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Norton is zeker niet het lichtste pakket maar er zijn veel grotere boosdoeners als het gaat om geheugengebruik. CPU-gebruik boeit meestal amper, zolang je geen scan gebruikt zullen bijna alle Anti-virus programma's amper cpu cycles vreten.

Gebruik zelf Avast maar Norton is wel completer dan Avast waardoor het niet zo vreemd is dat Norton wat meer geheugen pakt.

Ik geloof dat Windows Essentials recentelijk nog als best uit de test kwam.

Vertrouw windows scanner niet, kan zomaar zijn dat nsa druk uitoefent op microsoft om gaten erin te laten zodat zij in je pc kunnen, liever een "onafhankelijke" scanner zodat microsoft niks kan doen

Terug
Naar boven