MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik nu al over bepaalde post heen lees , t*ring gaat hard achteruit met me...

Hmm vreemd, toch al 2 maal naar de fysio geweest dit jaar en 5 maal in de maand december, heb geen aanvullende verzekering en geen rekening thuis gekregen.
Was volgens de zorgverzekeraar en volgens de fysio voor €500 vergoed per jaar, met basispakket.

Zit wel bij IIZ, niet bij VGZ.
Hoop toch niet op een flinke rekening binnenkort :eek:

Basisverzekering is geloof ik voor iedereen in Nederland hetzelfde, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Overigens stuurt mijn fysio de rekening aan het eind van de maand, maar andere instanties doen dit soms na enkele maanden.

Straks gaan inschrijven voor het volgende semester van m'n opleiding...

Halve dag kwijt terwijl ik weet dat ik geslaagd ben en het nogal logisch is dat ik verder doe :rolleyes:

pc die totaal gecrashed is nadat norton werd verwijderd :roflol:

goodjob norton

Nijmegen CS dat tot vanavond 1830 platligt..
Die knuppels bij de NS kunnen echt vrij weinig.
Zijn er geen verantwoordelijken, die moeten zorgen dat er geen storingen etc komen?
Het is iedere week wel raak, mogen wel eens koppen gaan rollen daar..

Nijmegen CS dat tot vanavond 1830 platligt..
Die knuppels bij de NS kunnen echt vrij weinig.
Zijn er geen verantwoordelijken, die moeten zorgen dat er geen storingen etc komen?
Het is iedere week wel raak, mogen wel eens koppen gaan rollen daar..

Ohh?? Sinds wanneer? Ik was er paar uur geleden nog. Mazzel gehad dus.

Sinds 1515, kom daar aanlopen, ineens pats, verdwijnt alles van de schermen, en beginnen de omroepen...
Zo moe van die lui, zo moeilijk is het niet alles goed te onderhouden..

Lekker dan. Welkom bij de NS, leuker kunnen we het niet maken, Wel moeilijker. Had ik toch net op tijd de trein!

Nu pas klaar met schoolwerk :grumble:

Schoenen gisteren op de sportschool laten staan. Pffff...

Lekker dan. Welkom bij de NS, leuker kunnen we het niet maken, Wel moeilijker. Had ik toch net op tijd de trein!

Heb je al veel mussels?

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Oo lol dat is typisch "Norton"..

Hey Ree welke gebruik jij dan?

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Ook weleens last van gehad. Doe eens dumbbell preacher curls en rope curls, naar mijn idee ontzie je daar je polsen meer mee. Sindsdien ook geen last meer gehad, en na een tijd weer begonnen met ez bar preacher curls en nu gaat het beter.

hoeveel kruls doe je?

laatste weken super moe, terwijl er niks is veranderd in me slaapritme :/

Terug
Naar boven