AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

En bedankt :)

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Er zit trouwens een verschil tussen een systeembeheerder, een ict-er en een it-er..
En er zit een verschil tussen een hacker en cracker... who gives a shit? Met een virusscan loop je achter de feiten aan en ben je verre van beveiligd.... Jij zult wrs niet eens je browser+noscript+adblocker gebruiken...
Ook even lezen met je veilige websites.. echt een hoe slechte it'er ben jij?
http://www.pcmweb.nl/nieuws/nunl-adviseert-viruscheck-na-hack.html

Ben jij een IT'er dan ?
sorry :roflol:

Nee, ik ken iemand die systeembeheerder is van een groot bedrijf. Soms moet hij midden in de nacht het systeem vanuit thuis overnemen omdat hij het dan moet fixen.
Als hij een n00b zou zijn geweest, zou hij dat niet kunnen. Hij heeft veel taken omtrent computers en systemen binnen dat bedrijf dus om systeembeheerders nu af te zeiken, vind ik erg onterecht.

Je hebt me best gehoord ga buiten spelen sukkel.
IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet ! beter mss zo voor de Nederlanders onder ons toch leuk dat taal verschil en beide dezelfde taal beheersen .

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Nee, ik ken iemand die systeembeheerder is van een groot bedrijf. Soms moet hij midden in de nacht het systeem vanuit thuis overnemen omdat hij het dan moet fixen.
Als hij een n00b zou zijn geweest, zou hij dat niet kunnen. Hij heeft veel taken omtrent computers en systemen binnen dat bedrijf dus om systeembeheerders nu af te zeiken, vind ik erg onterecht.
Teamviewer.
Ben ik nu ITer?

Woow een computer van afstand overnemen! Dat is zeker de beste beheerder ooit!:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet ! beter mss zo voor de Nederlanders onder ons toch leuk dat taal verschil en beide dezelfde taal beheersen .

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Teamviewer.
Ben ik nu ITer?

en hoe ga jij teamviewer remote installeren als er niemand anders is? :rolleyes:

Dat is geen wereldwonder tbh ;)

Teamviewer.
Ben ik nu ITer?

Nee, nu ben je iemand die toevallig weet wat teamviewer is en ermee werkt eventueel. Er zijn zat mensen die daarmee werken zonder IT doeleinden.
Daarbij had ik het over een systeembeheerder :)

:roflol: @ skyblazer, dat die publiekelijk met zoiets durft rondlopen.

Aaa ik snap u'm , nee ik overdrijf natuurlijk behoorlijk..
maar er zijn er bij daar wil je nog geen minuut mee werken...:o

Nee, nu ben je iemand die toevallig weet wat teamviewer is en ermee werkt eventueel. Er zijn zat mensen die daarmee werken zonder IT doeleinden.
Daarbij had ik het over een systeembeheerder :)
Wanneer verdien ik wel de titel ITer? Als ik alleen een programma gebruik voor IT doeleinden om een computer op afstand te besturen?

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

:roflol: @ skyblazer, dat die publiekelijk met zoiets durft rondlopen.
:roflol:

Aaa ik snap u'm , nee ik overdrijf natuurlijk behoorlijk..
maar er zijn er bij daar wil je nog geen minuut mee werken...:o

Nee, dat klopt, maar het stereotype van een systeembeheerder is vaak niet waar. Dat is hetzelfde als wij nog steeds zouden denken dat vuilnismannen vieze, oude mannetjes zijn. Dat zijn ze niet.

Terug
Naar boven