- Waardering
- 2.744
Ninja EDIT ze liep jullie weer in de zeik te nemen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ninja EDIT ze liep jullie weer in de zeik te nemen...
Net tijdens trainen een 10kg schijf op m'n voet laten vallen. Loop nu als een Lucille Werner en dus geen benen getraind gvd.

Wat stond er precies? Weer een doodsverwensing

Ze moest weer is spelling corrigeren , hoe triest kan je zijn...

Was wide grip pull ups aan het doen, en deed een riem met ketting om waar ik die schijf aan wilde maken, maar had de ketting er niet goed doorheen gedaan of niet goed vastgeklikt ofzo, vol op m'n wreef.Nevermind
---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------
Hoe krijg je dat voor elkaar??
Haha klote is dat man. Zo heb ik ooit mn teen gebroken![]()

Ze moest weer is spelling corrigeren , hoe triest kan je zijn...![]()
kerel heeft ballen, zat net weer te zingen. Vertrek langs de branddeuren om zn kamer te vinden op de volgende verdieping, zijn de ****ing klinken eraf gehaald. Helemaal naar onder moeten lopen en terug naar boven langs de hoofdingang en ik had mn sleutel niet bij, mezelf buitengeslotenin fb groep van mijn gebouw:
![]()
slaap deprevatie zorgt er blijkbaar voor dat ik overmatig het woord '****ing' ga gebruiken![]()

kerel heeft ballen, zat net weer te zingen. Vertrek langs de branddeuren om zn kamer te vinden op de volgende verdieping, zijn de ****ing klinken eraf gehaald. Helemaal naar onder moeten lopen en terug naar boven langs de hoofdingang en ik had mn sleutel niet bij, mezelf buitengesloten
Angelus 0 - 1 Eikel
Meh mag haar sowieso niet (en nu na die doods verwensing al helemaal niet) blijft me maar negeren ook al vraag ik maar raak, wat ik nu natuurlijk niet meer doe...Ze mag best spelling corrigeren, alsof ik daar hier op let verdr. Een beetje zelfspot heeft patricia overigens niet volgens mij

Echt Ray, ik heb niets anders dan respect voor jou hoor. Bedoel, je post regelmatig (niet alleen naar mij) alsof je oestrogeen skyhigh is. Ik check vaak ook even of ik wel op een bodybuilding forum zit, en niet op een forum voor penny meisjes. En toch blijf jij resultaat boeken. Dat is knapZe moest weer is spelling corrigeren , hoe triest kan je zijn...![]()
Niet als het om die eeuwige afgezaagde grapjes gaat nee, dat geef ik gelijk toe. Misschien lukt t beter als je (doe eens gek!) met iets nieuws komtZe mag best spelling corrigeren, alsof ik daar hier op let verdr. Een beetje zelfspot heeft patricia overigens niet volgens mij
Hilarisch hoorEcht Ray, ik heb niets anders dan respect voor jou hoor. Bedoel, je post regelmatig (niet alleen naar mij) alsof je oestrogeen skyhigh is. Ik check vaak ook even of ik wel op een bodybuilding forum zit, en niet op een forum voor penny meisjes. En toch blijf jij resultaat boeken. Dat is knap![]()
Niet als het om die eeuwige afgezaagde grapjes gaat nee, dat geef ik gelijk toe. Misschien lukt t beter als je (doe eens gek!) met iets nieuws komt

inb4 het is een op Miley Cyrus lijkende trannykerel heeft ballen, zat net weer te zingen. Vertrek langs de branddeuren om zn kamer te vinden op de volgende verdieping, zijn de ****ing klinken eraf gehaald. Helemaal naar onder moeten lopen en terug naar boven langs de hoofdingang en ik had mn sleutel niet bij, mezelf buitengesloten
Angelus 0 - 1 Eikel
En het zou jou een paar vials test-e opleveren als je een date fixed voor mij.

En het zou jou een paar vials test-e opleveren als je een date fixed voor mij.![]()

Dan maken we er gewoon GH van.