MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zag de ninja edit. Maakt niet uit.

Nevermind

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Hoe krijg je dat voor elkaar??
Was wide grip pull ups aan het doen, en deed een riem met ketting om waar ik die schijf aan wilde maken, maar had de ketting er niet goed doorheen gedaan of niet goed vastgeklikt ofzo, vol op m'n wreef.
Haha klote is dat man. Zo heb ik ooit mn teen gebroken :roflol:

Zuur idd, hoop dat ik geen breukje ofzo heb :o

in fb groep van mijn gebouw:
552ss1.jpg

slaap deprevatie zorgt er blijkbaar voor dat ik overmatig het woord '****ing' ga gebruiken:o
kerel heeft ballen, zat net weer te zingen. Vertrek langs de branddeuren om zn kamer te vinden op de volgende verdieping, zijn de ****ing klinken eraf gehaald. Helemaal naar onder moeten lopen en terug naar boven langs de hoofdingang en ik had mn sleutel niet bij, mezelf buitengesloten:roflol:

Angelus 0 - 1 Eikel

kerel heeft ballen, zat net weer te zingen. Vertrek langs de branddeuren om zn kamer te vinden op de volgende verdieping, zijn de ****ing klinken eraf gehaald. Helemaal naar onder moeten lopen en terug naar boven langs de hoofdingang en ik had mn sleutel niet bij, mezelf buitengesloten:roflol:

Angelus 0 - 1 Eikel

angelus can count to potato

Ze mag best spelling corrigeren, alsof ik daar hier op let verdr. Een beetje zelfspot heeft patricia overigens niet volgens mij
Meh mag haar sowieso niet (en nu na die doods verwensing al helemaal niet) blijft me maar negeren ook al vraag ik maar raak, wat ik nu natuurlijk niet meer doe...
als er nou een goede reden voor is(was) maar dit gaat echt helemaal nergens over, je kan die wezens beter verrot schelden, wat dat schijnen ze leuk te vinden...:o

Ze moest weer is spelling corrigeren , hoe triest kan je zijn...:o
Echt Ray, ik heb niets anders dan respect voor jou hoor. Bedoel, je post regelmatig (niet alleen naar mij) alsof je oestrogeen skyhigh is. Ik check vaak ook even of ik wel op een bodybuilding forum zit, en niet op een forum voor penny meisjes. En toch blijf jij resultaat boeken. Dat is knap :)

Ze mag best spelling corrigeren, alsof ik daar hier op let verdr. Een beetje zelfspot heeft patricia overigens niet volgens mij
Niet als het om die eeuwige afgezaagde grapjes gaat nee, dat geef ik gelijk toe. Misschien lukt t beter als je (doe eens gek!) met iets nieuws komt

Echt Ray, ik heb niets anders dan respect voor jou hoor. Bedoel, je post regelmatig (niet alleen naar mij) alsof je oestrogeen skyhigh is. Ik check vaak ook even of ik wel op een bodybuilding forum zit, en niet op een forum voor penny meisjes. En toch blijf jij resultaat boeken. Dat is knap :)

Niet als het om die eeuwige afgezaagde grapjes gaat nee, dat geef ik gelijk toe. Misschien lukt t beter als je (doe eens gek!) met iets nieuws komt
Hilarisch hoor :rolleyes:

Angelus 0 - 1 Eikel
inb4 het is een op Miley Cyrus lijkende tranny

Terug
Naar boven