XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kan je ook uitleggen waarom, zonder te trollen?

in minder dan 50 woorden: omdat het de moeite niet waard is, ik "haat" 99% vd bevolking en ben momenteel op een punt in mn leven dat ik even k*t ben als die 99%. Wil alleen chicks nog maar nken die bij de 1% horen, en zolang ik mij zelf niet gedraag als een 1%'er zit dat er sowieso niet in.

made you count:trollface:

Hier in Denemarken: 30 euro voor 4 bierskis.

in minder dan 50 woorden: omdat het de moeite niet waard is, ik "haat" 99% vd bevolking en ben momenteel op een punt in mn leven dat ik even k*t ben als die 99%. Wil alleen chicks nog maar nken die bij de 1% horen, en zolang ik mij zelf niet gedraag als een 1%'er zit dat er sowieso niet in.

made you count:trollface:
Dat klinkt niet best, misschien is het een idee om er wat aan te gaan doen?

Broodjes in de oven verbrand :(

Net tijdens trainen een 10kg schijf op m'n voet laten vallen. Loop nu als een Lucille Werner en dus geen benen getraind gvd.

Know that feel, 1.5 jaar geleden geloof ik 40 kg dumbell van het bankje op m'n voet geflikkerd omdat 1 of andere strontboer tegen 't bankje aan liep. Niet gebroken toen, wel echt maanden last van gehad.

OT : maar 1 dag weekend :(

Dat klinkt niet best, misschien is het een idee om er wat aan te gaan doen?

komt voornamelijk door tijdgebrek.. school, gemixt met bb, gemixt met andere ondernemingen. Wnn ik klaar ben met het eerste, en bij de andere 2 in een positie sta van onderhouden ipv opbouwen valt de rest vanzelf wel op zn plaats :)

Know that feel bro, ik denk er exact hetzelfde over. (behalve dat ik niet bij de 99% hoor zoals jij :o )
Gelukkig heb ik hulp gevonden, genoeg alcohol helpt de grens te verleggen.

komt voornamelijk door tijdgebrek.. school, gemixt met bb, gemixt met andere ondernemingen. Wnn ik klaar ben met het eerste, en bij de andere 2 in een positie sta van onderhouden ipv opbouwen valt de rest vanzelf wel op zn plaats :)

Mijn ervaring is dat er helemaal niks vanzelf gaat in het leven. Straks heb je werk en dan heb je misschien nog wel minder tijd.
Kijk ook maar uit met kuurtjes, ik ken niemand die er een leuker persoon door is geworden.

Know that feel bro, ik denk er exact hetzelfde over. (behalve dat ik niet bij de 99% hoor zoals jij :o )
Gelukkig heb ik hulp gevonden, genoeg alcohol helpt de grens te verleggen
.
die 3 statements samen zijn inconsistent.
Mijn ervaring is dat er helemaal niks vanzelf gaat in het leven.
"vanzelf" moet je met een korrel zout nemen. Doen wat nodig is om te bereiken wat ik wil bereiken is nooit een probleem geweest van mij, vandaar het woord "vanzelf".
Straks heb je werk en dan heb je misschien nog wel minder tijd.
dat lijkt me enorm sterk.

Kijk ook maar uit met kuurtjes, ik ken niemand die er een leuker persoon door is geworden.

moet je wat minder omgaan met 99%'ers :P

Laatst bewerkt:

Neem aan dat je dit niet aandraagt als excuus toch waarom je niet bij die 1% hoort? Time to smell the coffee, als je tenminste wakker bent geworden.

Realisme kom je wellicht wat verder mee, kan wel eens pijn doen maar dat hoort er ook bij.

Terug
Naar boven