- Waardering
- 2.135
Angelus doet niet. (srs)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Angelus doet niet. (srs)
i know. maar omdat tie niks kan krijgen, of vanwege geloof?
beide, kan niets krijgen, maar als tatt me een h**r zou betalen zou ik ook niet nken omdat ik niet neuk.
can confirmiedereen kan een scharrel krijgen, moet je toch wel mega lelijk zijn.

iedereen kan een scharrel krijgen, moet je toch wel mega lelijk zijn.

iemand die nooit zijn kamer uitkomt en weigert zich te registreren op badoo niet![]()

beide, kan niets krijgen, maar als tatt me een h**r zou betalen zou ik ook niet nken omdat ik niet neuk.

Niet als het om die eeuwige afgezaagde grapjes gaat nee, dat geef ik gelijk toe. Misschien lukt t beter als je (doe eens gek!) met iets nieuws komt
Dat klinkt niet best, misschien is het een idee om er wat aan te gaan doen?in minder dan 50 woorden: omdat het de moeite niet waard is, ik "haat" 99% vd bevolking en ben momenteel op een punt in mn leven dat ik even k*t ben als die 99%. Wil alleen chicks nog maar nken die bij de 1% horen, en zolang ik mij zelf niet gedraag als een 1%'er zit dat er sowieso niet in.
made you count![]()
Net tijdens trainen een 10kg schijf op m'n voet laten vallen. Loop nu als een Lucille Werner en dus geen benen getraind gvd.

Dat klinkt niet best, misschien is het een idee om er wat aan te gaan doen?

in minder dan 50 woorden: omdat het de moeite niet waard is, ik "haat" 99% vd bevolking en ben momenteel op een punt in mn leven dat ik even k*t ben als die 99%. Wil alleen chicks nog maar nken die bij de 1% horen, en zolang ik mij zelf niet gedraag als een 1%'er zit dat er sowieso niet in.
)komt voornamelijk door tijdgebrek.. school, gemixt met bb, gemixt met andere ondernemingen. Wnn ik klaar ben met het eerste, en bij de andere 2 in een positie sta van onderhouden ipv opbouwen valt de rest vanzelf wel op zn plaats![]()
die 3 statements samen zijn inconsistent.Know that feel bro, ik denk er exact hetzelfde over. (behalve dat ik niet bij de 99% hoor zoals jij)
Gelukkig heb ik hulp gevonden, genoeg alcohol helpt de grens te verleggen.
"vanzelf" moet je met een korrel zout nemen. Doen wat nodig is om te bereiken wat ik wil bereiken is nooit een probleem geweest van mij, vandaar het woord "vanzelf".Mijn ervaring is dat er helemaal niks vanzelf gaat in het leven.
dat lijkt me enorm sterk.Straks heb je werk en dan heb je misschien nog wel minder tijd.
Kijk ook maar uit met kuurtjes, ik ken niemand die er een leuker persoon door is geworden.

komt voornamelijk door tijdgebrek.. school, gemixt met bb, gemixt met andere ondernemingen. Wnn ik klaar ben met het eerste, en bij de andere 2 in een positie sta van onderhouden ipv opbouwen valt de rest vanzelf wel op zn plaats![]()