MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Neem aan dat je dit niet aandraagt als excuus toch waarom je niet bij die 1% hoort? Time to smell the coffee, als je tenminste wakker bent geworden.

Realisme kom je wellicht wat verder mee, kan wel eens pijn doen maar dat hoort er ook bij.

nee, mij op dit moment niet als een 1%'er gedragen is volledig mijn eigen keuze en verantwoordelijkheid. Die dingen die ik opnoemde zijn gewoon factoren die die keuze drijven:)

komt voornamelijk door tijdgebrek.. school, gemixt met bb, gemixt met andere ondernemingen. Wnn ik klaar ben met het eerste, en bij de andere 2 in een positie sta van onderhouden ipv opbouwen valt de rest vanzelf wel op zn plaats :)

wtf lul je nou allemaal man zit je potverdomme aan de drugs ofzo. man the **** up en zit niet zo deprie te doen ofzo. misschien ben je wel gewoon homo dat je niet doet met een vrouw heb je daar al eens aan gedacht verdomme.

wtf lul je nou allemaal man zit je potverdomme aan de drugs ofzo. man the **** up en zit niet zo deprie te doen ofzo. misschien ben je wel gewoon homo dat je niet doet met een vrouw heb je daar al eens aan gedacht verdomme.

zou die tranny droom verklaren:roflol:
(in b4 silentio)

oneens, jij interpreteert het als beta faggotry, er is niets mis met kiezen voor tijdelijke soberheid. Word pas een beta fag wnn ik ga klagen over mn omstandigheden.

Je klaagt steen en been over je figuur man, je bent net een wijf ;)

robp zeg jij er eens wat van.

was het maar een wijf dan zou ik haar wel een avondje kapot nken. al vraag ik me wel af hoeveel uur per dag een vrouwelijke versie van angelus wel niet zou zeiken en klagen

oneens, jij interpreteert het als beta faggotry, er is niets mis met kiezen voor tijdelijke soberheid. Word pas een beta fag wnn ik ga klagen over mn omstandigheden.

Even resumeren:

- Je hebt een weekban nodig om je studiedoelen te halen
- Je doet niet omdat je denkt dat je kan horen bij de 1%
- Je haalt je trainingsdoelen niet omdat je denkt dat je bloedwaarden niet goed zijn.
- Je denkt dat je tijdgebrek hebt

Conclusie, beta faggotry ten top. Aangezien je aangeeft niet te trollen is dat best betreurenswaardig. Vat de koe eens bij de horens man.

robp zeg jij er eens wat van.

dat is omdat mn k*tlichaam niet wil meewerken:roflol: niets mis met shitgenetics shitgenetics noemen. maar zoals ik al zei:
"vanzelf" moet je met een korrel zout nemen. Doen wat nodig is om te bereiken wat ik wil bereiken is nooit een probleem geweest van mij, vandaar het woord "vanzelf".

vandaar roids :)

Haha ik heb gelukkig geen ban nodig om mijn studie doelen te halen

Oh wacht, we hebben ook nog:

- Mijn k*tlichaam wil niet meewerken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha nee jij heb paar stompe nodig :mad:

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Tuurlijk mag ik dan leider zijn.

Nee dat mag niet, welkom bij team ivo.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Oh wacht, we hebben ook nog:

- Mijn k*tlichaam wil niet meewerken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whahahahahhaha

Terug
Naar boven