MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zelfs al zou ik trollen dient alsnog de conclusie te zijn dat je een beta fag bent.

Maar als 90% van de bevolking hogere testlevels heeft dan jij dan is dat wel te begrijpen natuurlijk. Het is gewoon genetisch bepaald. Je behoort wel bij de de 1% maar dan aan de verkeerde kant van het spectrum.

bruut:roflol:

He eric r waarom gaan jij en angelus niet eens samen wat eten en drinken. Mssn kan jij zn test levels beetje omhoog krikken

;)

Krikken ;)

Angelus komt het huis niet uit, maar misschien kan hij een lekkere maaltijd bereiden met het vlees dat hij via internet heeft besteld.

net niet als ik de eerste versie gequote heb voordat jij het ingeedit had einstein:roflol:

ninja edits zijn posts waarin ik enorm beledigende dingen over jou zeg en ze zo snel edit dat niemand ze ooit ziet/kan quoten:trollface:

Ik had ooit 1 ninja edit van Angelus onderschept.

Dat was een mooie dag.

Misselijk. :(

gisteravond goed avondje gehad. rond een uur of half 3 kregen we honger dus we wouden shoarma tent gaan, een maat konden we niet vinden in het cafe, en na tien minuten wachten en whatsappen was ie er nog niet. dus hadden we maar besloten dat we hem bij de shoarmatent zouden zien. die maat die achterbleef in het cafe werd door 3 man opgewacht buiten, t*ring fl**kers:mad: alleen durven ze niet, altijd in groepjes.

:roflol: strong vrienden

gisteravond goed avondje gehad. rond een uur of half 3 kregen we honger dus we wouden shoarma tent gaan, een maat konden we niet vinden in het cafe, en na tien minuten wachten en whatsappen was ie er nog niet. dus hadden we maar besloten dat we hem bij de shoarmatent zouden zien. die maat die achterbleef in het cafe werd door 3 man opgewacht buiten, t*ring fl**kers:mad: alleen durven ze niet, altijd in groepjes.
:roflol: Er zal wel een goede reden voor zijn.

:roflol: Er zal wel een goede reden voor zijn.

vorig jaar hadden we ruzie met dezelfde gasten, stonden wij met ze 5e komen hun met 12 man aanlopen :roflol:

de leider van dat stel haalt een x uit naar een vriend van me, vervolgens slaat me vriend hem bewusteloos. en de overige 11 blijft staan kijken:o

Punt is, dat wij hem niks gedaan hebben. Het is gewoon laf om achter 1 iemand aan te gaan, omdat je anders niet kan winnen

vorig jaar hadden we ruzie met dezelfde gasten, stonden wij met ze 5e komen hun met 12 man aanlopen :roflol:

de leider van dat stel haalt een x uit naar een vriend van me, vervolgens slaat me vriend hem bewusteloos. en de overige 11 blijft staan kijken:o

Punt is, dat wij hem niks gedaan hebben.

Vet man. En toen met ze allen tegen ze kop aan gaan schoppen?

Punt is, dat wij hem niks gedaan hebben. Het is gewoon laf om achter 1 iemand aan te gaan, omdat je anders niet kan winnen
Stoer man. Echte gangster ben je met je vriendjes. Laat je iets weten als je op het nieuws komt?

Wollah stoer zemmel

Vechten in groepjes tijdens uitgaan is meer iets voor 16-18 jarigen. Rond je 20ste moet je die tijd wel gehad hebben, lijkt me.

Is ook sad en slaat nergens op.

Vet man. En toen met ze allen tegen ze kop aan gaan schoppen?

Bullshit, als iemand naar jou uithaalt mep je toch ook terug. Pech dat die andere een debiel is en mist, als je zelf raakt en hij gaat KO tja, wie de baal kaatst..

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Vechten in groepjes tijdens uitgaan is meer iets voor 16-18 jarigen. Rond je 20ste moet je die tijd wel gehad hebben, lijkt me.

Knuffelen is ook iets voor 11-jarige meisjes, als 22 jarige kerel moet je dat toch ook wel gehad hebben. :kiss:

Terug
Naar boven