haha nee jij heb paar stompe nodig
---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------
Tuurlijk mag ik dan leider zijn.
misschien wel jaVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha nee jij heb paar stompe nodig
---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------
Tuurlijk mag ik dan leider zijn.
misschien wel jaHa we hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht je zit er bij
je zit er bij!!
Zou ik niet bepaald zeggen. Als ik musclemeat voeding koop omdat dat makkelijker is dan voeding uit de winkel betekent niet dat ik dat nodig heb om aan mn dagelijkse kcalbehoefte te komen.Even resumeren:
- Je hebt een weekban nodig om je studiedoelen te halen
jij zegt dat alsof je weet wat ik ermee bedoelde- Je doet niet omdat je denkt dat je kan horen bij de 1%

niet denkt. heb laag test. anderhalve standaarddeviatie onder het gemiddelde betekent dat 90% vd bevolking hogere testlevels heeft dan ik.- Je haalt je trainingsdoelen niet omdat je denkt dat je bloedwaarden niet goed zijn.
opnieuw, jij weet niet wat ik met een 1%'er zijn bedoel, niet erg verstandig om daar dan uitspraken over te doen.
wat jij faalt te begrijpen is dat ik dat net aan het doen ben, en dat, zoals eerder gezegd, een factor is in mijn keuze om andere zaken op te offeren.Conclusie, beta faggotry ten top. Aangezien je aangeeft niet te trollen is dat best betreurenswaardig. Vat de koe eens bij de horens man.
wat gaan we dan doen 
Zou ik niet bepaald zeggen. Als ik musclemeat voeding koop omdat dat makkelijker is dan voeding uit de winkel betekent niet dat ik dat nodig heb om aan mn dagelijkse kcalbehoefte te komen.
jij zegt dat alsof je weet wat ik ermee bedoelde
niet denkt. heb laag test. anderhalve standaarddeviatie onder het gemiddelde betekent dat 90% vd bevolking hogere testlevels heeft dan ik.
opnieuw, jij weet niet wat ik met een 1%'er zijn bedoel, niet erg verstandig om daar dan uitspraken over te doen.
wat jij faalt te begrijpen is dat ik dat net aan het doen ben, en dat, zoals eerder gezegd, een factor is in mijn keuze om andere zaken op te offeren.
Zou ik niet bepaald zeggen. Als ik musclemeat voeding koop omdat dat makkelijker is dan voeding uit de winkel betekent niet dat ik dat nodig heb om aan mn dagelijkse kcalbehoefte te komen.
jij zegt dat alsof je weet wat ik ermee bedoelde
niet denkt. heb laag test. anderhalve standaarddeviatie onder het gemiddelde betekent dat 90% vd bevolking hogere testlevels heeft dan ik.
wat jij faalt te begrijpen is dat ik dat net aan het doen ben, en dat, zoals eerder gezegd, een factor is in mijn keuze om andere zaken op te offeren.
bedankt voor de moeite, maar ik heb geen hulp nodig buiten bb om

Kenmerk van de beta fag, overal een verklaring voor denken te hebben.

Dat is geheimpje, maar je hoeft geen glijmiddel mee te nemen want dat is voor homo's.

Zelfs al zou ik trollen dient alsnog de conclusie te zijn dat je een beta fag bent.
Maar als 90% van de bevolking hogere testlevels heeft dan jij dan is dat wel te begrijpen natuurlijk. Het is gewoon genetisch bepaald. Je behoort wel bij de de 1% maar dan aan de verkeerde kant van het spectrum.

Zelfs al zou ik trollen dient alsnog de conclusie te zijn dat je een beta fag bent.
Maar als 90% van de bevolking hogere testlevels heeft dan jij dan is dat wel te begrijpen natuurlijk. Het is gewoon genetisch bepaald. Je behoort wel bij de de 1% maar dan aan de verkeerde kant van het spectrum.