Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Even resumeren:

- Je hebt een weekban nodig om je studiedoelen te halen
Zou ik niet bepaald zeggen. Als ik musclemeat voeding koop omdat dat makkelijker is dan voeding uit de winkel betekent niet dat ik dat nodig heb om aan mn dagelijkse kcalbehoefte te komen.

- Je doet niet omdat je denkt dat je kan horen bij de 1%
jij zegt dat alsof je weet wat ik ermee bedoelde:rolleyes:

- Je haalt je trainingsdoelen niet omdat je denkt dat je bloedwaarden niet goed zijn.
niet denkt. heb laag test. anderhalve standaarddeviatie onder het gemiddelde betekent dat 90% vd bevolking hogere testlevels heeft dan ik.

- Je denkt dat je tijdgebrek hebt
opnieuw, jij weet niet wat ik met een 1%'er zijn bedoel, niet erg verstandig om daar dan uitspraken over te doen.

Conclusie, beta faggotry ten top. Aangezien je aangeeft niet te trollen is dat best betreurenswaardig. Vat de koe eens bij de horens man.
wat jij faalt te begrijpen is dat ik dat net aan het doen ben, en dat, zoals eerder gezegd, een factor is in mijn keuze om andere zaken op te offeren.

Ben jij hier trouwens aan het trollen?

Zou ik niet bepaald zeggen. Als ik musclemeat voeding koop omdat dat makkelijker is dan voeding uit de winkel betekent niet dat ik dat nodig heb om aan mn dagelijkse kcalbehoefte te komen.

niet denkt. heb laag test. anderhalve standaarddeviatie onder het gemiddelde betekent dat 90% vd bevolking hogere testlevels heeft dan ik.

opnieuw, jij weet niet wat ik met een 1%'er zijn bedoel, niet erg verstandig om daar dan uitspraken over te doen.

wat jij faalt te begrijpen is dat ik dat net aan het doen ben, en dat, zoals eerder gezegd, een factor is in mijn keuze om andere zaken op te offeren.

1376930997351.jpg

We proberen je alleen je helpen angelus

Kenmerk van de beta fag, overal een verklaring voor denken te hebben. Je onbegrepen voelen trouwens ook.

ochjee we gaan filosoferen over waarom we niet nken. zo ken ik er nog 20

Ik vind je nog wel lief hoor angelus

angela heeft een intervention nodig, het gaat niet goed met die meid

ik neem dit als een 'ja' op mijn edit:roflol:

Zelfs al zou ik trollen dient alsnog de conclusie te zijn dat je een beta fag bent.

Maar als 90% van de bevolking hogere testlevels heeft dan jij dan is dat wel te begrijpen natuurlijk. Het is gewoon genetisch bepaald. Je behoort wel bij de de 1% maar dan aan de verkeerde kant van het spectrum.

Zelfs al zou ik trollen dient alsnog de conclusie te zijn dat je een beta fag bent.

Maar als 90% van de bevolking hogere testlevels heeft dan jij dan is dat wel te begrijpen natuurlijk. Het is gewoon genetisch bepaald. Je behoort wel bij de de 1% maar dan aan de verkeerde kant van het spectrum.

He eric r waarom gaan jij en angelus niet eens samen wat eten en drinken. Mssn kan jij zn test levels beetje omhoog krikken

;)

Krikken ;)

:roflol:

Terug
Naar boven