XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Is ook sad en slaat nergens op.

Bullshit, als iemand naar jou uithaalt mep je toch ook terug. Pech dat die andere een debiel is en mist, als je zelf raakt en hij gaat KO tja, wie de baal kaatst..

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Knuffelen is ook iets voor 11-jarige meisjes, als 22 jarige kerel moet je dat toch ook wel gehad hebben. :kiss:

Ow, dan ken je de Hoody knuffels niet:o

• Like
Waarderingen: mat
Niemand bij ons was uit op ruzie, hij haalt eerst uit, en als tegenreactie krijgt hij een klap terug. Moet je dan maar gewoon bang wegrennen? Ik ben totaal niet van ruzie maken maar van die laffe acties om iemand met een groepje op te wachten is gewoon zo triest dat ik me daar kwaad over kan maken.

En in bovenstaand bericht lijkt het mss net alsof wij met ze 5e op een man staan in te rammen, feit is dat hij met 12 man aankomt lopen en hij als eerst uithaalt. Die kerel heeft 1 klap terug gehad en dat was voldoende

Niemand bij ons was uit op ruzie, hij haalt eerst uit, en als tegenreactie krijgt hij een klap terug. Moet je dan maar gewoon bang wegrennen? Ik ben totaal niet van ruzie maken maar van die laffe acties om iemand met een groepje op te wachten is gewoon zo triest dat ik me daar kwaad over kan maken.

En in bovenstaand bericht lijkt het mss net alsof wij met ze 5e op een man staan in te rammen, feit is dat hij met 12 man aankomt lopen en hij als eerst uithaalt. Die kerel heeft 1 klap terug gehad en dat was voldoende

Feit blijft dat jullie met 5 man stonden te wachten.
Feit blijft dat je het hier verkondigd of je het mannetje bent.

Hun stonden op ons te wachten, en niet andersom. Je hebt mij geen een x horen zeggen dat ik wat gedaan heb

Shit joost met jou en je vechtersbaasjes wil ik geen ruzie man.

Rofl, begrijpend lezen is voor sommige ook moeilijk

ik haat vechten en snap ook nooit waarom mensen dat doen als ze gezellig gaan stappen, apengedrag.

Gewoon oogcontact vermijden, wat je al zegt, ze zijn erop uit.
Al snap ik wel dat je je verdedigt als ze gaan slaan.

tja, als ze je gaan opwachten is het al te laat. ik weet nog steeds niet waarom ze ons eigenlijk moesten hebben, maar goed.

multivariate statistiek

Vechten is lachen man

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven