AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lijkt me dan toch gewoon een overeenkomst. Op het moment dat jij betaalde en hij het pasje gaf ben je akkoord gegaan met alle geldende regels.

oneens, hij heeft me geen enkele regels laten zien dus kan er onmogelijk sprake zijn van een wettelijke wilsovereenstemming.

Nog 8 - 12 weken niet hardlopen :(

Ik denk dat ik maar een fiets ga kopen of zo.

oneens, hij heeft me geen enkele regels laten zien dus kan er onmogelijk sprake zijn van een wettelijke wilsovereenstemming.

Hoeft ook niet, deze kunnen ook vrij toegankelijk zijn en dan is het je eigen verantwoordelijkheid om deze te lezen.

Sta steeds versteld van de kansloze reacties en discussies op dit forum

Hoeft ook niet, deze kunnen ook vrij toegankelijk zijn en dan is het je eigen verantwoordelijkheid om deze te lezen.
Maakt niet uit, je moet op een bepaald punt er toch op gewezen worden dat je bij de betreffende handeling akkoord gaat met bepaalde voorwaarden. Of die nu vrij toegankelijk zijn of niet.

Inb4 iemand die rechten studeert en me de les gaat lezen omdat ik m'n gezond verstand laat spreken en rechten doorgaans loodrecht op gezond verstand staan :roflol:

Pfff

Angelus heeft hier wel een punt, volgens de wet moeten die regels ''getoond'' worden.
Het is dus niet de bedoeling dat je er zelf naar moet vragen.

Kansloos

Sta steeds versteld van de kansloze reacties en discussies op dit forum

Dit is nog niets

a.aaa-Prepare-your-anus.jpg

Angelus heeft hier wel een punt, volgens de wet moeten die regels ''getoond'' worden.

het leuke is, het feit dat ik geen contract heb moeten tekenen in deze gym kan ik mogelijk aanwenden als gronde voor geen 'sporter' te zijn volgens de definitie in het decreet dat de dopingpolitie toestaat controles te doen in random gyms :D

Is dat zo? Er stond me iets van bij dat dat niet verplicht was, maar ik ben niet thuis in die materie.

het leuke is, het feit dat ik geen contract heb moeten tekenen in deze gym kan ik mogelijk aanwenden als gronde voor geen 'sporter' te zijn volgens de definitie in het decreet dat de dopingpolitie toestaat controles te doen in random gyms :D

contract tekenen is toch geen vereiste voor een overeenkomst? Een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig en ook dan heb je rechten en plichten. wat betreft de dopingcontroles, geen idee haha.

Het gaat toch ook niet over jou gym? Gaat over die van marchonderd. Dus de regels die wel of niet in jou gym gelden hebben er niks mee te maken.

Ik denk dat ze bij jou op 't eerste gezicht al zien dat jij geen 'sporter' bent.
Daar heb je de wet niet voor nodig.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Is dat zo? Er stond me iets van bij dat dat niet verplicht was, maar ik ben niet thuis in die materie.

contract tekenen is toch geen vereiste voor een overeenkomst? Een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig en ook dan heb je rechten en plichten. wat betreft de dopingcontroles, geen idee haha.

Zal het even aan mijn zusje vragen:o
Die studeert rechten op uni.

Terug
Naar boven