XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat een nutteloze discussie wederom.

Zeeland, Friesland allemaal 1pot nat, gewoon terug naar Duitsland allemaal.

Hou je bek !

als er iemand bij duitsland hoort zijn wij limburgers het wel !
Beter alle Limbolanders terug naar belgie en dan alle belgen terug naar Frankrijk!!!!

Als alle provincies terug naar hun oorsprong zijn is de weg vrij om van NL een groot Amsterdam te maken.

Is dat zo? Er stond me iets van bij dat dat niet verplicht was, maar ik ben niet thuis in die materie.

contract tekenen is toch geen vereiste voor een overeenkomst? Een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig en ook dan heb je rechten en plichten. wat betreft de dopingcontroles, geen idee haha.
was ook geen mondelinge overeenkomst mbt enige regels;)
Het gaat toch ook niet over jou gym? Gaat over die van marchonderd. Dus de regels die wel of niet in jou gym gelden hebben er niks mee te maken.
hoody had de discussie doorgetrokken specifiek naar mijn gym :)
Ik denk dat ze bij jou op 't eerste gezicht al zien dat jij geen 'sporter' bent.
Daar heb je de wet niet voor nodig.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Zal het even aan mijn zusje vragen:o
Die studeert rechten op uni.
44383-Right-in-the-feels-TJAE.jpg

:roflol:

het leuke is, het feit dat ik geen contract heb moeten tekenen in deze gym kan ik mogelijk aanwenden als gronde voor geen 'sporter' te zijn volgens de definitie in het decreet dat de dopingpolitie toestaat controles te doen in random gyms :D

heb jij ooit wel eens een gym van binnen gezien dan?

Terug
Naar boven