XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Friday the 13th op tv terwijl ik moet leren :(
Wil zien hoe jason mensen vermoord...

Morgen een sollicitatie, alleen is het dramatisch om bij de bestemming te komen. Geen bussen en halfuur/40min lopen van het station...

K den jason heeft iedereen in de eerste 15 minuten vermoord :roflol:

Hot shits door kfc's zingerburger, nooit meer...potverdomme me angus staat in vuur en vlam :mad:

---------- Toegevoegd om 03:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:58 ----------

Saillaint detail: ik typ dit live vanuit de wc

• Like
Waarderingen: mat
Had een kapotte blender, krijg een brief van princess ik win een reis precies op de datum dat ik niet kan :)

de wekker

Wakker worden met enorme honger

Ok Dan!!

:roflol:

als ik jullie help dit te verwezenlijken, mag ik dan blijven?

:roflol:

Zeker dat jij blijven mag, jou hebben we nodig!!
Zegt NSB jou iets ?

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:39 ----------

Wakker worden met enorme honger

Voedselbankje raadplegen :D

---------- Toegevoegd om 07:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:39 ----------

K den jason heeft iedereen in de eerste 15 minuten vermoord :roflol:

Hij heeft een moeilijke jeugd gehad.

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Hot shits door kfc's zingerburger, nooit meer...potverdomme me angus staat in vuur en vlam :mad:

---------- Toegevoegd om 03:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:58 ----------

Ik eet nu tosti, Thanx nog!

Van die helemaal open gepulkte eelt plekken, begint wel te irriteren als ze open liggen, jezus..

I_know_that_feel_bro.jpg

Zit te kloten met een wifi repeater maar wil niet lukken. Iemand die ermee kan helpen?
Heb het ding 3 maanden ofzo, de dag dat ik hem kocht geprobeerd te installeren maar zonder succes, was wel gelukt om de repeater met onze router te koppelen maar niet om ermee op internet te kunnen. Toen 3 maanden stof laten vangen en vandaag weer een poging gedaan en wederom zonder succes. Ik kan er wel mee verbinden maar er staat continu zo'n oranje driehoek met uitroepteken, "problemen oplossen" werkt ook niet. Meerdere malen geprobeerd te resetten dmv tandenstoker maar dat werkt dus ook niet (of ik doe daarna iets verkeerd)

Terug
Naar boven